handdator

Visa fullständig version : Emmaboda

suprasam
2003-05-16, 15:49
Hur många är det som ska till Emmaboda imorron ?
Är det ngn som vet vad dom har lovat för väder ?

Frost
2003-05-16, 17:09
jorå, ska dit med kameran i högsta hugg, kommer dock med kompisen i hans *host* Evo 8)

Gullig
2003-05-16, 18:31
Hur många är det som ska till Emmaboda imorron ?
Är det ngn som vet vad dom har lovat för väder ?
ska dit, allt från solsken till regn har jag hört beroende på kanal el tidning

Supra Power
2003-05-17, 01:24
Jag kommer till Emmaboda ! men inte i min supra utan i min kompis Evo6 :? :(

Thomas T66
2003-05-17, 21:12
jag var där idag och det var riktigt roligt 5 mkiv nextgenracing gänget hade nån mk3:a
misstänker att den silvriga mkiv:an som spann i 402,33 meter är Kristian Majolas gamla eller?
ps. jag var tvungen att sätta mig ner när han klev på gasen en bit ut efter 60foten :mrgreen:

Bateman
2003-05-17, 22:44
jag var där idag och det var riktigt roligt 5 mkiv nextgenracing gänget hade nån mk3:a
misstänker att den silvriga mkiv:an som spann i 402,33 meter är Kristian Majolas gamla eller?
ps. jag var tvungen att sätta mig ner när han klev på gasen en bit ut efter 60foten :mrgreen:

Snackade lite med honom, trevlig kille!
Verkade som han hade stora problem med fästet :D , men han sa att han hade beställt M/T så vi får nog se mer av honom....
Fan va nice den bilen är! Faktiskt lite avis!
Drömmen var ju en silver färgad supra men det e ju svårt å få allt...

//Björn

Force
2003-05-17, 23:13
5 mkiv? Jag måste haft gummirester i ögonen eller nått, såg bara fyra! två med FF vinge, den pippigula och kristians gamla som tyvärr inte riktigt fick till det idag :cry:

dåligt med mk3or! hade hoppats få se nått på bananen =)

björn: tycker inte du skall sörja för att du inte fick en grå mkiv, din bil är gryym. helt rätt färg! :wink:

Ferox
2003-05-18, 01:00
Det kan väl inte vara något fel på Krickes gamla? En 12a iaf skall väl inte vara alldelles för omöjligt trots lågprofil? Mitten 13 körde han som bäst va?

Alderup
2003-05-18, 09:22
Det kan väl inte vara något fel på Krickes gamla? En 12a iaf skall väl inte vara alldelles för omöjligt trots lågprofil? Mitten 13 körde han som bäst va?

Inget fel på den... han körde med vanlig soppa och lågt laddtryck bara...1,1bar ca, kricke körde på 2,1 bar med race soppa...

synd att köra med lågprofilsdäck....

Ferox
2003-05-18, 12:00
Ok, iaf skönt att höra att allt är ok med bilen.

Thomas T66
2003-05-18, 21:02
5 mkiv? Jag måste haft gummirester i ögonen eller nått, såg bara fyra! två med FF vinge, den pippigula och kristians gamla som tyvärr inte riktigt fick till det idag :cry:

dåligt med mk3or! hade hoppats få se nått på bananen =)

björn: tycker inte du skall sörja för att du inte fick en grå mkiv, din bil är gryym. helt rätt färg! :wink:

stod och snackade med en kille om gasen i älmhults supran med ff vinge och han sa att han precis hade köpt en silverfärgad och sen såg jag han på väg hem :D

pemo
2003-05-18, 21:13

Mitten 13!!! då måste han ha haft ruskigt dåligt fäste, även fast han "bara" körde 1,1 bar så lär det ju finnas ruggigt med pulver under huven.

Trist att man var tvungen att jobba, sånt är livet.

Alderup
2003-05-18, 22:05

Mitten 13!!! då måste han ha haft ruskigt dåligt fäste, även fast han "bara" körde 1,1 bar så lär det ju finnas ruggigt med pulver under huven.

Trist att man var tvungen att jobba, sånt är livet.

Fästet är dåligt på emmaboda. Han fick smyga iväg på ettan, gasa lite lungt på tvåan, samma sak på trean... Han har beställt riktiga däck, men han fick dom inte i tid...
1,1 bar ca 550hk

Supramannen
2003-05-18, 23:29
Handlar nog mer om att ha ninte är varm i kläderna med nya bilen, vi körde 11or med gatdäck, kristian körde 12,1 på emmaboda med 18 tummare

Kul att han köpt däck,då är det bara att skaffa rätt fälg också,vilket inte är det lättaste

Ferox
2003-05-18, 23:54
>Alderup

På vilket sätt känner du den nya ägaren? Låter härligt att han ska satsa lite när han får de nya däcken :D

Gullig
2003-05-19, 00:39
Supramannen var du möjligt vis i Kalmar en snabbis under kvällen var en kompis som sett nåt som liknade din bil köra förbi honom.