handdator

Visa fullständig version : Supra Beach Party Dyno Runs...

Nikorasu
2003-05-21, 20:24
Hej!
Har hört med stället i stan nu som skulle tagit emot oss och det visar sig att han ska iväg på Svensexa den 28:e givetvis, jävla taskig timing, dock står första allternativet kvar i Åstorp vilket inte är hela världen, men då vill det till att folk hör av sig kvikt i min föregående tråd och mailar mig om ni ska köra dyno, och vilken modell supra ni har, har fått lite svar redan men det räcker inte, hitills har 9 av 30 hört av sig om jag inte räknat fel, och av dem ska 5 upp på dyno, blir vi inte runt 15-20 så bär ju priset iväg och då känns det lite vemodigt att dra iväg till Åstorp för att så få ska upp och köra, så kom igen nu och hör av er så vi kan få några justa dyno runs, måste kunna boka av med Åstorps snubbarna oxå + att det ska betalas in i förväg så lite brådis är det...
Tack!..

fartblind
2003-05-21, 21:00
vad är det för dyno utrustning ?

vad kostar det ?

/M

Nikorasu
2003-05-21, 21:07
Det är en splirans ny som tar 4x4 upp till 2400hp, låt säga att det blir 20 pers som är max, då blir priset 255:- per skalle vilket inte är nån summa att snacka om ens med tanke på att det kostar 900:- i vanliga fall på det stället...

fartblind
2003-05-21, 22:35
Är det bara Up and go eller får man påkopplat bredbandslamda, och lite andra värden ?

är det bara ett pull per person eller får man prova 2-3ggr.....man kanske vill prova med olika laddtryck.....

vore ju kul att prova lite....

Nikorasu
2003-05-22, 01:13
Ren effektmätning, 2-3pulls är nog standard vad jag vet, lovar att forska i det åt dig...

Ferox
2003-05-22, 01:41
Undrar som tidigare om man är välkommen med en "japansk" Nissan 200sx? :D Ja, kolla med priserna.

Nikorasu
2003-05-22, 11:12
Priset är redan satt sen tidigare, det är en summa på ca5000 som ska betalas för en heldag, så det beror helt och hållet på hur många som ska köra dyno, max är 20pers och då blir priset 250 spänn per skalle, du är välkommen med din Nissan, maila mig på nikorasu@home.se med info om hur många du tar med dig och om du ska köra dyno...