handdator

Visa fullständig version : Vem kör en lila mk4:a med PS2 i Tomelilla trakterna?

Sparco
2003-05-27, 10:19
Tjena vem e det som har köpt en mk4 för 250k å glider runt i tomelilla e det nån som hänger här? :D
Skulle gärna vilja träffa han å ta lite bilder på hans bil om jag får.. :D

suprasam
2003-05-27, 11:03
Låter som den mkiv som Gullig fixade till åt ngn...
fanns att beskåda på Emmaboda....

Gullig
2003-05-27, 19:13
Tjena vem e det som har köpt en mk4 för 250k å glider runt i tomelilla e det nån som hänger här? :D
Skulle gärna vilja träffa han å ta lite bilder på hans bil om jag får.. :D

mmm jag som byggt den. kostade lite mer än 250 kan jag säga =)
Ska sitta klistermärke på sidokjolarna med texten " Facelift by "Gullig" " skulle vilja veta om den lilla luven tagitbort dem =)

Usch vad tomt garaget ser ut nu bara bilen som gömmer sig under skynket kvar.

Här har du bilder kompleterade med två gammla och en ny som björnström tagit.
http://hem.passagen.se/polisen_ttt/gullig/pearl.htm

Menghini
2003-05-27, 20:33
Snygg...men den ser lite väl hög ut. Dags att sänka lite och skicka på lite större hjul.

markus
2003-05-27, 20:36
Hejsan Gullig !

Jag undrar bara som nybliven suprafan hur man kan snacka sån skit om rickard ( supramannen ) och supramannen.com på supras.nu och överhuvudtaget sätta sin fot på detta forum ??
Det måste vara något mindervärdeskomplex ?
"Tycker ej om forumet nu heller. Fått mycket paj kastning av herr "kungen" Richard.
Då han påstår att jag säger att supran jag byggde var min vilket jag aldrig har sagt men men är man kung så är man och kan allt om allt och alla. "
Du snackar om pajkastning på supras.nu när det är just vad du håller på med själv .
Jag har bara tittat runt en hel del förut men nu rann bägaren över .
Jag trodde också att bilen var din på det sätt du har skrivit ....
"Tänkte försöka fixa till en lite supra träff den 10 maj (lördag nästa vecka).
Bilen är då klar och det är sissta dagen den står i min ÄGO."
Hur tolkar du som utomstående det ?

Markus

Sparco
2003-05-27, 21:33
kära mrqz, dina personliga fråger till Gullig kan du ta via PM du vinner inget på att försöka visa alla oss på Supramannen.com dispyten mellan Richard och Gullig, vi har alla sett den men det är deras privata ensak å ingenting som nån annan har med att göra, låt gullig å Richard ha sin fajt själva.
Ditt inlägg hade inget med tråden att göra och borde därför tasbort av en moderator det skitar bara ner ett annars trevligt forum som faktist inte har blivit något "bror duktig" forum.

Som sagt ta dina frågor via PM det e därför det finns, å inte via Trådar. :?:

Hejsan Gullig !

Jag undrar bara som nybliven suprafan hur man kan snacka sån skit om rickard ( supramannen ) och supramannen.com på supras.nu och överhuvudtaget sätta sin fot på detta forum ??
Det måste vara något mindervärdeskomplex ?
"Tycker ej om forumet nu heller. Fått mycket paj kastning av herr "kungen" Richard.
Då han påstår att jag säger att supran jag byggde var min vilket jag aldrig har sagt men men är man kung så är man och kan allt om allt och alla. "
Du snackar om pajkastning på supras.nu när det är just vad du håller på med själv .
Jag har bara tittat runt en hel del förut men nu rann bägaren över .
Jag trodde också att bilen var din på det sätt du har skrivit ....
Hur tolkar du som utomstående det ?

Markus

Sparco
2003-05-27, 21:35
Skit fin, Gullig du har gjort ett höjdar jobb bor du i närheten av Tomelilla? undrar också om du känner killen som äger Supran.. skulle vilja kontakta han å ta lite bilder å ställa lite frågor till ett repotage.

:D

Gullig
2003-05-27, 21:47
jadu markus
Jadu det tolkar jag ej som att det var min bil men jag åkte och köpte den jobbade på den ägaren hade ej kört bilen innan så visst fan stod den i min ägo men ej enligt papper. ska jag skriva `jag jobbar på en supra ALLTSÅ INGTE MIN UTAN EN ANNANS SÅ ALLTSÅ INTE MIN UTAN EN ANNANS!´ el??? jag kan inte skriva i alla inlägg att bilen ej är min men dock har jag ej heller skrivit att bilen är min. Om du och andra tolkar det som det är min bil så är det upp till er. Men man ska ej komma och säga att jag säger att jag sagt att bilen är min. Blir jävligt sur när folk vrider på allt man säger bara för att ha nåt att klaga på!

Gullig
2003-05-27, 21:49
Skit fin, Gullig du har gjort ett höjdar jobb bor du i närheten av Tomelilla? undrar också om du känner killen som äger Supran.. skulle vilja kontakta han å ta lite bilder å ställa lite frågor till ett repotage.

Nope bor i Kalmar ja jag känner killen bara ytligt men jag gjorde ju jobbet åt honom.
Vet ej om han vill att jag ger ut tel el namn eller liknande.

Sparco
2003-05-27, 22:00

Nope bor i Kalmar ja jag känner killen bara ytligt men jag gjorde ju jobbet åt honom.
Vet ej om han vill att jag ger ut tel el namn eller liknande.

Okej det e ju förståligt! Kanske du kan maila han å be han kontakata mig själv.

min address är Spunkmyer@streetrace.com säg till han att jag fick reda på hans bil genom en klass kamrat vid namn Kenth Persson som känner honom, han hade varit å visat den för honom här om dagen.
Säg till han att jag skulle vilja ta lite bilder och göra ett repotage om honom och hans bil. Säg till han att jag bor i Simrishamn.
Hälsa från Calle Lundin å be han email mig på Spunkmyer@streetrace.com

Gullig VS Marcus

snälla använd PM, för min skull :D :D

Gullig
2003-05-27, 22:03
Ska hälsa honom det =)
Glöm ej mitt namn i repotaget :D :D :D

behövs ej användas pm jag försvinner nu.

Sparco
2003-05-27, 22:07
your name will be written with blood if u desert now! :twisted: