handdator

Visa fullständig version : Hejdå alla

Gullig
2003-05-27, 22:54
Kommer nu försvinna pga att man ej kännt sig välkommen här på sista tiden.
Får se om man kommer tillbaka om nåt år om man nu köper sig en ny Supra. Eller gör ett nytt jobb på en.
Hejdå alla har varit skoj under denna tiden.

Sparco
2003-05-27, 23:05
shut the fuck up bitch!

your gonna stay even if u dont like it... :D

Vi tycker det e jätte kul att du är här lite nu inte lite grawel få deja att ge upp.. dessutom så tänkte jag du skulle få fixa min supra när jag köpt den! 8)

Gullig
2003-05-27, 23:48
shut the fuck up bitch!

your gonna stay even if u dont like it... :D

Vi tycker det e jätte kul att du är här lite nu inte lite grawel få deja att ge upp.. dessutom så tänkte jag du skulle få fixa min supra när jag köpt den! 8)
Hehe sticker utomlands i slutet av augusti och blir borta 6 månader. Så jag hinner ej med några projekt nu i vinter får se om nån ska ha nåt fixat under sommaren men det tvivlar jag på.
Kommer försvinne men finns på icq och kikar till här nån gång.

Thomas T66
2003-05-28, 00:37
Trevligt att läsa dina inlägg hoppas vi får se mer av dig i framtiden och hoppas du det kul utomlands vart det nu än bär väg :mrgreen:

Rainman
2003-05-28, 00:49
"pga att man ej kännt sig välkommen här på sista tiden."
Är det verkligen bara för att du inte har känt dej välkommen? Med tanke på att du ska lägga av ändå?
http://supras.nu/img/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=13;t=000048

Gullig
2003-05-28, 01:03
Tänkte att det var onödigt att hänga på supras.nu när man ändå är i farten.

Supramannen
2003-05-28, 01:44
Du ska väl in i lumpen, Fn va väl bara en liten solskens historia

Supramannen
2003-05-28, 01:48
Får se om man kommer tillbaka om nåt år om man nu köper sig en ny Supra. Eller gör ett nytt jobb på en.
Hejdå alla har varit skoj under denna tiden.

Du är visst välkommen här men när folk kör med osanning så blir folk sura, du vet nog vad som menas

Sparco
2003-05-28, 08:00
Jag flytta till spanien i sept ska läsa 4 mån spanska i Málaga, var ska du bli av Gullig?