handdator

Visa fullständig version : S: Supra 3.0 turbo 91

esson
2005-04-29, 11:23
http://supra.phetlan.net/PICT2595.JPG
Mera bilder finns här (http://supra.phetlan.net)

Nu ska pärlan säljas tyvärr. Detta är för att man är lite för fattig för att äga en bil som denna.

Bilen är i fint skick och är aldrig vinterkörd. Nya fälgar och däck som jag har kört ca 70mil på. Jag kan parkera så det är inga skador på fälgarna. Två - tre slagbucklor på bilen men annars är den i fint skick. Targa taket är givetvis nice och det läcker inte in vatten.

17500 mil
Nyss bytt olja i motor och låda
Nya bromsar
(tom. nya torkarblad :lol: )
Ny turbo
Ny Kylare
Hårdare topplockspackning
Öppet luftfilter
Farthållare
ABS
Cd och kassette radio
AC som fungerar väldigt bra
Nya 225x45 R17 Däck (kört ca 70mil)
Nya Fälgar av märket RIAL och modellen är Montreal
Skinklädsel i hela bilen
Fint motorrum
En graderad laddtrycksmätare följer med
Eventuellt en defqon Downpipe 3" om den hinner komma eller om jag säljer den separat.

Det känns jättetråkigt att sälja bilen men när pengarna inte räcker har man inte mycket val. Är ju ändå rätt så sportigt med en golf 2:a 1.6 CL ......*suck*..

PRIS 50 000kr med lite prutmån

esson
2005-05-04, 13:08
130 views men inte en ända kommentar... lär ju äga denna bil tills man storknar ..

Mattsson
2005-05-07, 12:51
MKIII:or har en knepig tendens att vara helt ointressanta för folk ända tills någon provkört. Massa vel och väntande när jag sålde min men en kille som helt apropå kom förbi och ville provköra kom tbx med stålar en halvtimma senare. :lol:

Bilen ser ju fin ut annars, tro mig när jag säger att du antagligen kommer att ångra dig.

esson
2005-05-08, 15:28
Jag vet att jag kommer ångra mig men .. får jag ta :)

zemzem
2005-05-10, 11:10
Hoppas att du har satt ut den på andra ställen som blocket tex oxå
Det finns ändå folk som åker långt för att kolla på en mk3...
Dom flesta är antingen rostiga/motorras eller för DYRA
Men ditt pris verkar ju helt okey! Bara glömt skriva hur långt den gått

esson
2005-05-10, 16:36
Finns utförlig annons på blocket och supras.nu.. såg precis att jag hade glömt att skriva milen. Ska uppdatera! :D

_IcEmAn-Supra_
2005-09-19, 11:54
Synd att den var automat=(
Jag ville helst ha en manuell men vet nån vad det kostar att byta låda om man får tag på en begad?

esson
2005-09-19, 13:58
den är såld nu .. Men prata med Per andersson på supras.nu när den sidan är igång igen så får du veta allt. Han bytte nämligen.