handdator

Visa fullständig version : Vad använder ni era Supror till?

TTE SilverSupra
2003-06-01, 22:54
Som rubriken säger; hur använder ni er Supror? Är det rena entusiast bilar, strip bilar eller är det vardagsbilar? Hur många mil blir det på en säsong?

Rainman
2003-06-01, 22:57
Jag använder min till att GASA med! :D

Junior
2003-06-02, 03:33
Jag har ju inte fått hem min än men bör stå hemma på gården i slutet av denna vecka! :D
Den kommer att glidas med för de mesta men känner jag mej själv rätt (vilket jag tror jag gör) så måste jag toppa allt jag kommer över. Man köper ju inte en snabb bil för att "söndagsåka" med. En kompis får ju snart hem en Lotus Omega så de blir väl till att gasa och se vem som fegar först! :mrgreen:

swedemix
2003-06-02, 23:55
När jag nyss köpt den runt 5 år sedans, så körde jag till Key West, FL från VA och la ner ~3K miles. (Det var helcoolt att cruisa Miami's South Beach, downtown Miami och Key West!) Så den blev ju en vardagsbil som jag också tog till drag strippen då och då.

Numera sedans ett år tillbaka efter den blev RSP, så sparar jag miles. Nu så är den bara en weekend ride som sparas för kommande mods(Singel med fuel och rebuilt tranny/high stall). Tillfälligt så är där inga $$ för att jag nyss köpt ett hus, men lyckligtvis sedans bilen är avbetald så ska där snart bli något ihop sparat!(Who needs furniture?)8)

Snowman
2003-12-22, 21:48
När jag nyss köpt den runt 5 år sedans, så körde jag till Key West, FL från VA och la ner ~3K miles. (Det var helcoolt att cruisa Miami's South Beach, downtown Miami och Key West!) Så den blev ju en vardagsbil som jag också tog till drag strippen då och då.

Numera sedans ett år tillbaka efter den blev RSP, så sparar jag miles. Nu så är den bara en weekend ride som sparas för kommande mods(Singel med fuel och rebuilt tranny/high stall). Tillfälligt så är där inga $$ för att jag nyss köpt ett hus, men lyckligtvis sedans bilen är avbetald så ska där snart bli något ihop sparat!(Who needs furniture?)8)

Måste bara fråga.. mkiv ??

//Snowie

Supramannen
2003-12-22, 22:07

Måste bara fråga.. mkiv ??

//Snowie

Japp

pelleman
2003-12-22, 22:30
Bara det ryker och väsnas!!! :twisted: Snabba acc och basa ihjäl grannarna!!

BBB zooloo
2003-12-22, 22:42
trimma, styla, modda, gasa, glida :) gillar att förbättra/förändra den efter min smak.

mvh zooloo

@lpher
2004-01-03, 18:34
Jeg bruker min mkIV som vardagsbil...og vicken vardagsbil! :D

...and believe me...den e bare herlig på vintern! :D

@lpher

Nalle-74
2004-01-05, 17:39
Mest att myyys köra med taket borta men ibland (läs ofta) växer hornen ut ur pannan och det får en och annan Svensson erfara..... :twisted: :twisted:

RS2
2004-01-05, 22:49
jag använder min som dragbil åt min husvagn