handdator

Visa fullständig version : S: VW Passat Wide Body (FET!) -97

Schnappy
2005-07-25, 08:25
Har nu beslutat mig för att sälja då jag ägt den i nästan 4 års tid, jag är andra ägaren och den har gått 10800 mil är svensksåld och fullservad hos VAG (Din Bil)

Fakta

Motor:
1.8 Turbo chippad, Intercooler och dumpventil från Mitsubishi Evo6, Öppet filter med avskärmning, 3' avgassytem från katten och bakåt, 200+ hk

Chassi:
H&R Sänkningssats ca 45mm fram och 35mm bak

Kaross:
Klara huvudstrålkastare, frontblinkers och sidoblinkers, baklampor med lexus-look, rensad från emblem, böserblick ihopspacklad med huv, komplett streetfighter-kit = nya framskärmar i glasfiber, trösklar, front och bakkjol, glasfibertak med scoop och integrerad bakrutespoiler, racetanklock, borttagna låscylindrar, tonade rutor, andra speglar, aluvinge, antenn i borstad aluminium, grill uppbyggd av vattenledningsrör, även i spoilern.

Bromsar:
Fram: Ebc Turbo groove-skivor, Bak: Ebc släta skivor, Greenstuffbelägg, lackade bromsok.

Däck/fälg:
Fälgarna lackade i Antrasit gråmetallic
Antera 343 Fram 9,5x19, Bak 11x19
Hankkok ventus K104 Fram 235/35/19, Bak 265/35/19

Inredning:
4 st sportstolar, lackad mittkonsol och interiör, Momo knopp och ratt med snap-off, turbotrycksmätare inbyggt i ventilationshål, vita mätartavlor, svarta dörrpaneler från nyare årsmodell.

se även Bilsport nr 26 2004...

Pris: 185.000 eller högstbjudande.
Bytes mot Supra MKIV eller annat kul.

Är du inte intresserad av att köpa så behöver du inte höra av dig, jag har redan kompisar! Endast seriösa spekulanter, tack...

Bilder:

http://www.webcar2000.com/countries/sweden/db/dbdisplay.phtml?carid=105676&library=car

mob: 0707397425
anders@mhstyling.se
Mvh Anders