handdator

Visa fullständig version : Hur för man över bilder från SE T610 till dator?

-FW-
2003-06-11, 19:14
Som topic, hur gör man? Farsan har en T610 och den funkar prima men vi har bara lyckats föra över bilder till telefonen, inte från. Halva vitsen med kameran försvinner ju om det inte går.
Vi har en datakabel och bärbara datorer med IR-port men ingen Bluetooth-adapter.

NewfarM
2003-06-12, 13:49
Borde väl bara vara att välja bilden, ta egenskaper & skicka via IR?

Annars så ska det gå att maila iväg bilderna!

mange_
2003-06-12, 14:51
Hehe, och detta frågar du på ett motorforum? :D

Rainman
2003-06-12, 16:04
Hehe, och detta frågar du på ett motorforum? :D
Han kanske har tagit kort på någon fin bil? *hehe* :mrgreen:

-FW-
2003-06-12, 21:36
Det brukar alltid finnas nån även på motorforum. :)
Tydligen så ska det "bara" vara att skicka via IR från telefonen men den säger bara att den inte hittade någon enhet. Har provat att ställa ner max hastighet på IR-porten i datorn men det hjälpte inte. Jag fattar inte varför det trilskas. :(

Hanky
2003-06-12, 21:48
Tydligen så ska det "bara" vara att skicka via IR från telefonen men den säger bara att den inte hittade någon enhet. Har provat att ställa ner max hastighet på IR-porten i datorn men det hjälpte inte. Jag fattar inte varför det trilskas. :(

Du har inte provat att läsa instruktions boken till telefonen???
mvh Hanky

-FW-
2003-06-13, 11:58

Du har inte provat att läsa instruktions boken till telefonen???
mvh Hanky

Det är alldeles för lätt. :wink: Nej men seriöst, det står inte hur man gör där vad jag vet. Det är som sagt inte min telefon men jag ska lusläsa boken sen.