handdator

Visa fullständig version : S: Volvo S40 T4, byte Supra

SupraPierre
2005-08-26, 23:28
Har en Volvo S40 T4 - 98 som jag vill bli av med för att kunna köpa supra... Den är grönmetallic, manuell, har gått 10 800 mil och har allt i utr väg art.leather inredning med inbyggda barnstolar allt el + glaslucka i el max utr...
Den är H&R sänkt och det sitter Ace 18 tummare på den som e helt nya med bra däck fram å godlända++ bak... Bilen har Autotech Steg 2 monterat och momo främre fjäderbensstag... Bilen har fått nerlackade lister och nylackad huv för en månad sen... Den är fullservad enl servicebok och svensksåld... Finns även nästan nya vinterdäck till den, dock är den inte vinterkörd i min ägo...

Pris: Bud...

Är även intresserad av byte, mot Supra MKIV höger lr vänsterstyrd spelar ingen roll, föredrar höger då den är billigare, men den ska var med manuell låda...
Ser helst att det blir rent köp då SMR har en del fina supror i import mappen... :roll:

Honken_gbg
2005-08-29, 00:19
Jag har fått erbjudantet om att köpa en nästan exakt lika dan, men med mer trim än vad du har. Så vad hade du tänkt dig för pris? 90 000 är nog rimligt eller =)

SupraPierre
2005-08-29, 23:49
Jag har fått erbjudantet om att köpa en nästan exakt lika dan, men med mer trim än vad du har. Så vad hade du tänkt dig för pris? 90 000 är nog rimligt eller =)

Kom å kolla på bilen å ge mig ett bud om du e intresserad bor i borås när ja e i sverige... kommer hem i mitten på nästa vecka...

SupraPierre
2005-09-16, 14:24

SupraPierre
2005-09-17, 22:04
Denna tråden kan raderas då den inte är aktuell längre :)