handdator

Visa fullständig version : KÖPES !!!!! SUPRA MKIV SNARAST !!!

WoX
2005-09-21, 09:10
Tjenare !!

ÄR ute efter en Supra MKIV gärna lite trimmad

ca: 180,000:- får den kosta.. men kan slanta några kronor till om det är rätt bil. KRAV Manuell

Skicka PM om det är så att du har någon du vill bli av med innan vintern kommer.

Mvh WoX

Zazzin
2005-09-21, 09:38
Ta en titt här också om ingen annan erbjuder dig något..

http://www.supramannen.com/viewforum.php?f=13

Finns ju ett gäng bilar runt 180k..

lange
2005-09-21, 09:47
Kul att du ska köpa en riktig bil. Hör med Menghini, han kan säkert fixa en riktigt fin högerstyrd för det priset.

WoX
2005-09-21, 09:59
Kul att du ska köpa en riktig bil. Hör med Menghini, han kan säkert fixa en riktigt fin högerstyrd för det priset.

Problemet eller vad vad man vill kalla det för är att jag vill gärna titta på bilen och prova den innan jag slantar upp

Mvh WoX

Rainman
2005-09-21, 10:18

Problemet eller vad vad man vill kalla det för är att jag vill gärna titta på bilen och prova den innan jag slantar upp

Mvh WoX
Det kan bli ett stort problem...

WoX
2005-09-21, 10:29

Mvh WoX
Det kan bli ett stort problem...

I Know :oops:

men kanske finns det någon som har en supra som vill byta ägare här i sverige. :P

PGone Kungen
2005-09-21, 12:52
:lol: Men killar! Man behöver ju inte äns åka till USA! Man behöver ej heller flyga första klass! England tur o retur flyger man ju för max ett par tusen! Ja det är värt att flyga ner och kolla över dagen och sen skicka SMR:killarna och hämta!

Men vad tror ni är bättre kolla själv eller låta SMR kolla. :)
Men är man petig som mig också så skulle jag ha bokat flyg! :)

sas.se eller ryanair.com = Riskfritt eller risk :lol:

Mvh Patrik

lange
2005-09-21, 14:25
men vad oroar du dig för? all info har du ju på varje annons. om nu inte bilen skulle vara i det skick som utlovas så fixar ju dom det gratis.

In_Memory
2005-09-21, 19:50
hoppas du hittar en snart Wox... du råkar int vara från gävle du int?

WoX
2005-09-23, 00:04

Kan väl säga att risken finns... :oops:

In_Memory
2005-09-23, 05:34

hehe oki.. tyckte jag sett saaben din förut.
men den är såld nu va?

WoX
2005-09-23, 11:09

men den är såld nu va?

Jepp det är den. Den gick till avesta trakten

WoX

Kevin
2005-09-23, 17:37
jag ska dit snart och kolla på en supra
den e automat med 19" samt do luck packet på ,,silver e den för bara 11500euro
du kan åka me
man borde igentligen fixa en sån resa där man åker typ 3-5 killar som e ute efter bilköp så kan man kanshe få packet pris ,,

totteigatan
2005-09-23, 17:40
var finns denna supran du ska åka o kolla på?

Supramannen
2005-09-23, 17:42
jag ska dit snart och kolla på en supra
den e automat med 19" samt do luck packet på ,,silver e den för bara 11500euro
du kan åka me
man borde igentligen fixa en sån resa där man åker typ 3-5 killar som e ute efter bilköp så kan man kanshe få packet pris ,,

Sorry men låter Fejk så långt ögat kan nå

In_Memory
2005-09-23, 18:46

men den är såld nu va?

Jepp det är den. Den gick till avesta trakten

WoX

det är förjävligt du... då knske vi är 2 med supra i stan nästa sommar.....

tobbe

WoX
2005-09-25, 22:48
HO HO Ingen som vill bli av med bilen.... he he

WoX

Supramannen
2005-09-26, 00:00
ring Menghini så kan han hjälpa dig med en import

Kevin
2005-09-26, 09:09
VARFÖR SKULLE DET VARA FEJK ????
jag har fått både chassinummer och annat som jag behöver ,, och det e en bilfirma som har den .den heter GDA SPORTSCARS LTD
jag fick fax med deras bilar i lager
så det behöver ju inte vara fejk .. det ju ungefär dessa priser som ni köper in era bilar för ,sen e det ju lite meck med och få de registererade
eller???
ja ja vi ses på onsdag rickard

Menghini
2005-09-26, 09:53
Kevin...
Är det i UK bilen står så är det 11500 pund, vilket blir ca 162,000:-
Det låter mer realistiskt.

Enda firman jag dock hittade i UK som hette GDA hade dock endast en icke turbo till salu för 11,250 pund (158,000:-skr) vilket är hiskeligt dyrt för en Högerstyrd auto som är non turbo.

Så se upp....hetsa inte igenom ett bilköp.

Supramannen
2005-09-26, 12:37
Du skriver Euro och det skulle bli typ 110 000kr för en Supra vilket oftast betyder fejk, våra bilar som vi köper i Tyskland, bilar som betallas i Euro kostar ca 25 000 euro, runt 250 000kr alltså, standar pris bild för supran alltså

Men om du skrivit fel och menar pund så är det en annan sak, men inget att hetsa upp dig för att du gjorde fel mellan pund och euro, och som menghini säger så är 11500pund rimligt för en felstyrd auto supra, men passa dig så den inte är ej turbo

Kevin
2005-09-26, 16:20
1993TOYOTA Supra Twin Turbo Auto,
K reg. 50000 miles, bodykit, 19 alloys, ABS, e/w, climate control, leather trim, stereo, 12 months MoT, just had full service including cam belt, p/x welcome. £7,495.
GOATel: (01892) 740006 or (07785) 110650
Distance: 25 miles
Price: £7,495

om jag skriver Euro så menar jag Euro
. så om jag säger att det kostar så här mycke så e så som jag säger,,sen om bilen inte e i den skci som han har sagt i telefon ,,det en annan femma,, ni kan se bilen på Autotrader
mvh
kevin

Supramannen
2005-09-26, 16:54
1993TOYOTA Supra Twin Turbo Auto,
K reg. 50000 miles, bodykit, 19 alloys, ABS, e/w, climate control, leather trim, stereo, 12 months MoT, just had full service including cam belt, p/x welcome. £7,495.
GOATel: (01892) 740006 or (07785) 110650
Distance: 25 miles
Price: £7,495

om jag skriver Euro så menar jag Euro
sist jag kollade så omsatte jag 28 000 000/år i ren bilförsäljning . så om jag säger att det kostar så här mycke så e så som jag säger,,sen om bilen inte e i den skci som han har sagt i telefon ,,det en annan femma,, ni kan se bilen på Autotrader
mvh
kevin

Oki doki

Då får vi hoppas att allt löser sig

In_Memory
2005-09-26, 17:08
Kevin... hur många har inne tror du bryr sig om hur mycket du tjänar??... är det inte för att du vill "flasha"... tror nog bara rickard o jocke vill förhindra dig från att bli blåst.... // en kille som kör grävmaskin o tjänar piss

Kevin
2005-09-26, 17:22
flasha " de flesta som känner mig vet att jag inte e den som "flashar"
däremot har jag teckning för det jag säger
så om du känner att du e svartsjuk eller nåt ,,så e det dina problem,, vad gäller rickard och jocke så har vi redan snackat om denna bil för bara 30min sen
så om det e nåt e du välkommen och ringa mig ,,
jag tror att disskutionen va mellan mig och rickard ,,sen vet jag inte var fan du fick luft ifrån

Kevin
2005-09-26, 17:25
mitt nummer e 0737220203

WingsWest
2005-09-26, 17:32
DAMN! vad det munhuggs... rök fredspipa, ta varann i hand och sjung combayah.. Ingen bryr sig om hur mycket nån tjänar här ialf inte jag.
vet bara det att den som får slita för att få tag i en supra och verkligen lägga ner blod svett och tårar för den är den som är lyckligare en den andra som bara kan casha den rakt upp och ner trots mindre slit i slutändan.. säg vad ni vill men så äre.
så att dra upp inkomster visst FINE!, saken är den att enligt mig och så många andra kan det misstolkas till att man "Flashar".. sen spyddiga kommentarer som "Vars fan fick du luft ifrån" skippa dom och uppför er som vuxna och inte som 3åringar som sitter i en sandlåda och bråkar om vem hink och spade som tillhör vem..
sen svartsjuka sure finns säkert en del som är svartsjuka på dig men äre inte så att du kan va lite svartsjuk på vissa andra så att säga tex om grannen din skulle rulla upp en lastbil från tyskland med en Bugatti Veyron, Mclaren F1, Ferrari Enzo, samt min personliga favorit en Schuppan 962CR som nog ingen däremot skulle lägga vantarna på här i trakterna då endast 5 tillverkades till en summa av 25 miljoner/st för dom nya ägarna att betala.. va äre för mening om inte svartsjuka/avundsjuka finns i bilbyggar världen gör ju bara så att den andra ska va bättre än den ena vilket i sin tur leder till fler modifieringar samt höjer motivationen :)

sen att tjabba om vem som är mest kunnig om supra så spelar ingen roll om du säger att du är bilförsäljare Rickard och Jocke (ursäkta meningen) IS THE SHIT! dom lever, andas, ser, tar, känner Supra i märg och ben så där har vi det kunnigaste folket DVS. är så grymt många som råkat ut för lurendrejerier bland annat en i trakten då han köpte supra från england.. förstör ju själva nöjet om nått sådant skulle inträffa..

Näee lev och må allesammans! :)
Ha en fortsatt trevlig afton gott folk :roll:

Kevin
2005-09-26, 17:35
Wing West
du har rätt
Sorry

WingsWest
2005-09-26, 17:42
Så ja :) känn dig lyckligt lottad som äger saker som är bland det grymmaste i bilväg Kevin :) skulle däremot vilja höra lite om din Viper :D 8) hur går det? ) (ursäkta OT)

Kevin
2005-09-26, 17:47
jo tack
det går bra ska vara klar snart ,
väntar på de nya kolvarna bara
sen ska mekanikern va färdig
sen blir det en tripp till henrik roos i vara ,och kolla om han ska sponsra lite ,,he he
han har ju sålt sin racing stall nu och sadlat om till företagare ,,hans firma gör ju såna där bilspel till pc,x-box mm
sen ska det väll bära till lack och lacka om den ,,vad det blir för färg e hemligt ,,, ,änn så länge,,