handdator

Visa fullständig version : nån som vet nåt om denna supra

Kevin
2005-10-08, 17:43
den finns på blocket
http://www.blocket.se/view/6221297.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0

har nä,ligen köpt den får den levererad nästa vecka
vad tycker ni??

JaPe
2005-10-08, 19:26
Jag känner killen som äger den, mycket trevlig kille. Bilen är väl omhändertagen och mycket lungt kör i hans ägo. Tycker den verkar klockren när jag har kollat på den.

Tigerstorm
2005-10-08, 20:47
den finns på blocket

vad tycker ni??

En till?

Honken_gbg
2005-10-09, 17:14
fan kevin, dela med dig lite då! =)

BPUad
2005-10-09, 17:30
Varför en till supra, du har ju typ Sveriges fetaste redan. Nu får du berätta lite mera, vad har du för planer :D

Snowman
2005-10-09, 18:38
har du för planer :D

bruksbil, vad jag har hört.

Ulrik
2005-10-09, 19:59
Är man rik så är man...
Hade jag haft så pass med pengar.
Så hade jag haft en Skyline R34 GT-R samt en Supra.

:wink:

Lönt med 2...

Tigerstorm
2005-10-09, 20:15
Jag tror att dom flesta ägarna till den bilen har/är medlemmar här på forumet..

Rainman
2005-10-10, 08:02
den finns på blocket

vad tycker ni??
Den här såg jag till salu typ förra året, är det samma ägare, eller en ny, har den inte blivit såld än? :pensativo:

Kevin
2005-10-10, 08:04
vinter bilen ,smile,
det blir nog bygga på den oxå men bara lite .har redan snackat me jocke om lite godsaker
mer avslöjar jag inte,,,
jag e inte rik ,,jag har bara haft tur i affärer,, och andra sidan så dricker jag kanshe bara nångång per å

BlitzSupra
2005-10-10, 09:41
vinter bilen ,smile,
det blir nog bygga på den oxå men bara lite .har redan snackat me jocke om lite godsaker
mer avslöjar jag inte,,,
jag e inte rik ,,jag har bara haft tur i affärer,, och andra sidan så dricker jag kanshe bara nångång per å

Den gången blir det ganska hårt va :) hehe
Rik eller inte,du satsar ju dina pengar på roliga leksaker det är så det ska va, sitta å lägga dem på hög när man kan ha roligt för dem är inge för mig verkar inte vara det för dig heller... Like it!!

Kevin
2005-10-10, 12:02
he he
nä spara pengar e inget för mig ,,,vafan jag kan ju krocka och dö imon ,,vad ska jag då med de sparade pengarna till,,
dör hellre i en sjust bil än en skrotbil "ler"
kör så det ryker

E60
2005-10-10, 16:48
vinter bilen ,smile,
mer avslöjar jag inte,,,

:D e inte du rik, din lista på bilar säger annat :P

Kevin
2005-10-10, 16:57
jo jo
men men,,,som sagt haft tur i kärlek och affärer ,,men e lika trevlig för det...

Tigerstorm
2005-10-10, 16:58
vinter bilen ,smile,
mer avslöjar jag inte,,,

Spåra inte ur den här tråden nu.. :adminfinger:
Man kan vara rik på många olika vis, pengar, erfarenheter, kärlek osv.

Men vem bryr sig det är bara att glädjas att Kevin gillar bilar lika mkt som vi alla gör :)

Ska bli kul och höra dina planer på denna bil Kevin, oftast stannar det inte vid "bruksbil" :D

Kevin
2005-10-10, 17:24
visst e det så
men men man får lite i taget,,
men vad säger folk e det en bra bil eller?? e det nån som har sett den ??
jag har inte sett den ,, ägaren som kallas för Night säger att den e bra och klanderfri så jag gjorde upp affären ,,men väntar på att han ska ta sig ner från Härnösand och hämta sina pengar..
hoppas bara att den e bra annars e det synd ,,den skall tydligen bara behövas rekondas,,,

Snowman
2005-10-10, 18:41
visst e det så
jag har inte sett den ,, ägaren som kallas för Night säger att den e bra och klanderfri så jag gjorde upp affären ,,men väntar på att han ska ta sig ner från Härnösand och hämta sina pengar..
hoppas bara att den e bra annars e det synd ,,den skall tydligen bara behövas rekondas,,,

jo... jag skulle ju rekonda =)

väldigt fräsch!!

E60
2005-10-10, 20:53
visst e det så

Om detta är den bil som rullat i Karlstad så vet jag precis vilken det är, sett den många många gånger!!

Är nog bland dem finaste jag sett, både in- och utvändigt!!

E60
2005-10-10, 21:00
vinter bilen ,smile,
mer avslöjar jag inte,,,

Spåra inte ur den här tråden nu.. :adminfinger:
Man kan vara rik på många olika vis, pengar, erfarenheter, kärlek osv.

Men vem bryr sig det är bara att glädjas att Kevin gillar bilar lika mkt som vi alla gör :)

Ska bli kul och höra dina planer på denna bil Kevin, oftast stannar det inte vid "bruksbil" :D

Ska inte förstöra, skojade bara, pengar är inget jag brukar tala om själv ens så det är lugnt :wink:

JaPe
2005-10-10, 21:40
visst e det så

Jag bor som sagt själv i Härnösand och har varit och klämt på den många gånger och den är topskick som sagt och Joel som säljer den är en schyst och reko kille.

Snowman
2005-10-10, 22:43
Förstår inte varför den inte redan blivit såld!

Kevin; 100% säkert köp eller? Du har ju inte ens betalt handpenning för den.

Kevin
2005-10-11, 08:25
behöver inte betala handpenning ,, jag har talat om för homon senast igår att han får köra ner bilen till GBG så få han pengarna ,men han skulle kolla om han hittade en till polare som kunde följa med ner så han slapp köra hela vägen själv,,
jag står alltid till 180% för mitt ord,, så jag väntar på att han ska komma ner

Kevin
2005-10-11, 08:26
sålde ju min Z3-M nu så det får bli nåt annat ,,,,tjejen kommer och döda mig nu när jag kommer hem släpandes med en bil till he he ,,jag får väl sova i garaget lite ,,tills hon lugnat sig

Zazzin
2005-10-11, 08:27
jag har talat om för homon´

:jumpy: :jumpy: Du menar nog inte homon utan honom.. :jumpy: :jumpy:

Kevin
2005-10-11, 09:19
ja ja sorry min sverigeska språk inte så bra ,,jag vara lite rostig

Zazzin
2005-10-11, 11:51
ja ja sorry min sverigeska språk inte så bra ,,jag vara lite rostig

Skoja asso bara, du hade ju bara bytt plats på N och M vilket jag oxo ofta gör när jag skriver för fort.. :)

Kevin
2005-10-11, 13:56
det vet jag väll ..att du skoja alltså

Night
2005-10-12, 18:17
Så då var bilen såld för alla nyfikta. Killen hämtar den på lördag om man vill ha nått så hämtar man det och inte kör ner det till köparen. Så då kan man få ett slut på denna tråd. För er som var intresserad av min bil så hoppas jag ni finner en annan finns mycket fina där ute dock.

Mvh Night

Kevin
2005-10-13, 08:17
killen e ju snurrig
jag har väntat på honom i en vecka ,,har lagt undan pengarna sen förra veckan ,han skulle bara fixa en polare som skulle följa med han ner,,,,och nu helt plötsligt har han sålt bilen ,,,hur många gånger kan man sälja och lova bort en bil igentligen??
JA JA HAN FÅR VÄLL SÄLJA DEN TILL VEM FAN HAN VILL ,,,
DÅLIG STIL TYCKER JAG
har inte ens sett biljäveln och ändå sa till honom kom ner så får du 200k visst ,,,
nu e jag sur,,bäst och inte skriva nå mer,,

Riskok
2005-10-13, 13:17
Mycket löjligt gjort utav säljaren.

MVH Patrik