handdator

Visa fullständig version : Ljusblå Supra i Bromma, någon härifrån?

AceDino
2006-06-26, 11:50
Hallå

Någon här som äger skönheten som stod parkerad i "mitt" område (Riksby) igår? Bomexkit, volk-fälgar, rmm-vinge *slurp*
Såg riktigt fin ut :)

/Micke

östragummi
2006-06-26, 13:40
Det e min polare Dennis som hade träff med en donna tror jag,undra oxå vad han gjorde i området,bor vid onoff å rulla igenom riksby imorse. Han heter Denniz här har jag för mig,men han e inte inne så ofta.

Hallå

Någon här som äger skönheten som stod parkerad i "mitt" område (Riksby) igår? Bomexkit, volk-fälgar, rmm-vinge *slurp*
Såg riktigt fin ut :)

/Micke

AceDino
2006-06-26, 15:38
[quote="östragummi"]Det e min polare Dennis som hade träff med en donna tror jag,undra oxå vad han gjorde i området,bor vid onoff å rulla igenom riksby imorse. Han heter Denniz här har jag för mig,men han e inte inne så ofta.

HAHA, precis vad jag o polarna tänkte. Någon som är på stek-besök :D Säg åt han att jag kan vara bilvakt nästa gång han är "sugen".
Vet du vad det är för kulör på bilen? Ingen standard toyota-färg...

/micke

Rudolf
2006-06-26, 18:58
[quote=östragummi]Det e min polare Dennis som hade träff med en donna tror jag,undra oxå vad han gjorde i området,bor vid onoff å rulla igenom riksby imorse. Han heter Denniz här har jag för mig,men han e inte inne så ofta.

HAHA, precis vad jag o polarna tänkte. Någon som är på stek-besök :D Säg åt han att jag kan vara bilvakt nästa gång han är "sugen".

/micke

Har för mig han skrivit att det är Vanlig Lazerblå.

Predator
2006-06-26, 20:21
[quote=östragummi]Det e min polare Dennis som hade träff med en donna tror jag,undra oxå vad han gjorde i området,bor vid onoff å rulla igenom riksby imorse. Han heter Denniz här har jag för mig,men han e inte inne så ofta.

/micke

Har för mig han skrivit att det är Vanlig Lazerblå.

Det är en bekant till mig som har lackat bilen och som Rudolf säger så är det vanlig laserblå..

AceDino
2006-06-27, 14:05
Det är väl ingen vanlig supra-färg? Låter mer volvo i mina öron :S

/M

Rudolf
2006-06-27, 18:31

/M

Och det gör laserblå till en ovanlig färg? nej tyvärr. Dock inte supervanlig på supror.

AceDino
2006-06-28, 10:00

/M

Och det gör laserblå till en ovanlig färg? nej tyvärr. Dock inte supervanlig på supror.

Nu hänger jag inte med. Jag syftade till att lazerblå inte är en standard-färg till supran...

/M

Tompa82
2006-07-18, 12:56
Jo han heter "Denniz" här. En nära vän till mig också :)