handdator

Visa fullständig version : Operation övertalning SMR Supran

Supramannen
2003-07-28, 11:52
Hej

Tänkte att vi skulle göra en gemensam liten operation med att försköa övertala herr Menghini att ta med sin nya Supra till Action Meat på Mantorp.....

Bilen är i top skick nu och allt lirar som det ska

Så bilen är kapabel till mycket lägre tider nu

Här nedan kommer lite filmer på liknade bilar men med mycket mindre trimm men ändå väldigt lika bygda, alltså som suktning filmer

http://www.amr-crew.com/vidsfolder/moby9.3.mpg

http://www.highboost.com/movies/byron/9Sec_Titan.mpg

Så nu öser vi på och tjatar på han så han förstår att vi alla vill se den på Mantorp årets sista tävling

Egnell
2003-07-28, 12:11
Klart han ska!! :shock:

I wanna see that supra kick some german ass :twisted: Take one for the team... ...please *ynkligt*

:mrgreen:

BBB zooloo
2003-07-28, 12:24
det vore suveränt om han vill köra då :) jag ska dit och förhoppningsvis bilen oxå

Rainman
2003-07-28, 12:25
mmm...tänk att vara ägare till en av världens snabbaste Supror!!! 8)
GAAAAAAAAAS !!!!! *WROOM WROOM*

andersupra
2003-07-28, 14:57
Klart du ska köra. Smrsupran är ju årets höjdpunkt.
Mvh Anders.

BBB zooloo
2003-07-28, 15:03
sorry om jag kluddar tråden, men som det ser ut nu så ställer jag ut supran i StreetX "stall" på lördag. lite Beta release, men kul ändå.

så jag vill se en snabb SMR supra rocka på strippen :)

LiMPAN
2003-07-28, 17:30
jo, visa oss en 9:a nu :D

du är väl inte feeeeg :P :lol: :D

Egnell
2003-07-28, 18:18
Om nu mr Menghini gör ALLA glada *hoppas*, blir det snabbkurs hos SM, typ "Tryout 9's for dummies" :mrgreen: ...vad är planen? Kanske bara lite "reklamflash", eller?

Thomas T66
2003-07-28, 18:24
Snacka om att ha höga förväntningar!
det är nog ingen barnlek att åka 9: or första gången man provar
men jag tror jag har en lösning alla medlemmar vänner bekanta o hela faderullan samlas på startplattan o hejar på han så han FLYGER fram rakt in i 9sec registret :mrgreen:

Supramannen
2003-07-28, 18:57
Nu stannar vi klockan

Om bilen kommer är det jag som ska köra och vi skulle va nöjda med en låg 10a till att börja med

Egnell
2003-07-28, 19:08
tänk att allt blev så mycket klarar nu :P

absolut inget illa mot dig Menghini, men med tanke på "oerfarenheten" skulle det vara kul att se rickard pressa en bra tid! Typ sista chansen i år att se vad det här monstret verkligen går för. Annars en snöperiod till innan gummit rullar varmt igen *brrrhh*

*Knäböjer inför Menghini* HamaHama hammaaaaaaa :mrgreen: :mrgreen:

Menghini
2003-07-28, 19:51
Kommer jag med bilen, vilket det lutar starkt åt nu, så är det rikard som kommer sköta spakarna för att det skall bli en så bra tid som möjligt.....jag har inte hunnit träna nåt och det skulle bli minimalt med träning innan lördag så trycket för en bra tid ligger hos Rikard isf :twisted:

LiMPAN
2003-07-28, 20:28
Kommer jag med bilen, vilket det lutar starkt åt nu, så är det rikard som kommer sköta spakarna för att det skall bli en så bra tid som möjligt.....jag har inte hunnit träna nåt och det skulle bli minimalt med träning innan lördag så trycket för en bra tid ligger hos Rikard isf :twisted:

såja!! tummarna upp för Menghini (o rikard såklart!)!! :D

hoppas att inte vädergudarna säger ifrån bara! 8)

Nikki
2003-07-28, 20:55
Tycker att d verkar vara ett klokt beslut att låta rickard köra med tanke på att du själv inte hunnit ratta speciellt mkt innan lördag... o jag lovar att bilen är speciell att köra... önskar dig lycka till i framtiden med den... :D

Mvh Nikki

Thomas T66
2003-07-28, 22:15
Nu stannar vi klockan

Om bilen kommer är det jag som ska köra och vi skulle va nöjda med en låg 10a till att börja med

Aha okej trodde det var Menghini som skulle köra
Då hejar vi på dig istället :mrgreen: