handdator

Visa fullständig version : Ordningen återställd

T-rex
2006-07-29, 11:33
Såja, känns bra att vara supraägare igen. Hade glömt bort hur mkt man bara ville köra när man väl har en. Och faaaan vad det låter mkt och gott när man drar på med en singel. :D :D :D .

Ulrik
2006-07-29, 12:32
Såja, känns bra att vara supraägare igen. Hade glömt bort hur mkt man bara ville köra när man väl har en. Och faaaan vad det låter mkt och gott när man drar på med en singel. :D :D :D .

Gött Gött, se nu till och filma lite och visa oss....
Så vi som ej har singel än, kan drömma lite :wink:

Zazzin
2006-07-29, 12:33
Kul att höra Tomas...

Vi får dra ihop en liten träff snart igen så man kan se på din nya.. :)

T-rex
2006-07-29, 12:37
Ja, absolut! Gäller att nyttja sommaren speciellt nu när den är så bra som den är.

Merl
2006-07-29, 13:35
Grattis!

Ja singel kan man bara drömma om än så länge... men det står helt klart på önskelistan.

Zazzin
2006-07-29, 15:09
Det tog sin tid för dig att hitta en bil men nu äntligen är du supra ägare igen..

Vill så gärna titta närmare på den snart... Nästa vecka så tar jag och packar med mig tjejjen så kommer vi och hälsar på.. Jenny har tjatat om en liten semester ner i landet, likabra att slå 2 flugor i en smäll.. :)
Drar samtidigt förbi och våldgästar plåthund..

Plåthund
2006-07-29, 15:12
que?

Ulrik
2006-07-29, 16:13
que?

Hahaah :lol:

rabbe
2006-07-29, 17:10
Grattis!

Det låter inte helt tråkigt...

Du har ingen bild och någon smaskig spec. att lägga upp?! :wink:

MVH Henrik.

bagge
2006-07-29, 17:44
finns bilder på dbakuten.se .... typ 2004 .. supra 1 har jag för mig

där får man se dom små bromsarna bla. :twisted:

BPUad
2006-07-29, 17:45
Grattis Thomas, få se lite film nu också :)

T-rex
2006-07-29, 20:20
Ojdå! Tack så mkt för alla komplimanger!

Zazzin: Du och din flicka är alltid välkommna när som.

Mvh Thomas

Malin
2006-07-29, 20:25
Grattist! Äntligen!
:D

T-rex
2006-07-29, 20:29
En dag så händer det! Som du sa :D

SupraFreDDe90
2006-07-29, 22:09
Grattis :D :twisted:

T-rex
2006-07-30, 00:53
Tackar, mästerfotografen. Får ta och fixa så att den blir plåtad av dig sedan vid ngt tillfälle.

APU
2006-07-30, 12:49
Gratullerar!! , men vad är en tråd utan foton :)

Ulrik
2006-07-30, 14:26
finns bilder på dbakuten.se .... typ 2004 .. supra 1 har jag för mig

där får man se dom små bromsarna bla. :twisted:

Såg bilderna där nyss, ser faktiskt riktigt fin ut...
Se till och fixa egna bilder så vi kan få se mera av denna ! :wink:

T-rex
2006-07-30, 15:15
Jo, jag kan hålla med om att det skulle vara på sin plats med lite bilder ska se vad jag kan göra åt saken men dom ska väl först läggas upp någon annanstans för att sedan kunna läggas in här?

Ulrik
2006-07-30, 15:22
Jo, jag kan hålla med om att det skulle vara på sin plats med lite bilder ska se vad jag kan göra åt saken men dom ska väl först läggas upp någon annanstans för att sedan kunna läggas in här?

Bästa är att uploada dom på

www.imageshack.us

Välj "resize for message boards" typ 600x800 upplösning..
Sen ta länka in den här :)

SupraFreDDe90
2006-07-30, 15:29
Ja kan lägga upp dom på egen server oxå om det behövs....

sl00p
2006-07-30, 15:30
Ja upp med lite bilder på feting hinken ;) eller så får du ta en tur till göteborg så får vi glida lite ;)

Du kanske e sugen på komma på fest nästa helg, då göteborgskalaset är? Isåntfall är du välkommen!

swedemix
2006-08-01, 21:01
Niiiice - Grattis Thomas! Ser fram emot en sväng runt Tylösand och Båstad nästa gång jag hälsar på! 8)

Supramannen
2006-08-02, 12:10
scannade repotage är ej okey, då vi fått lite skit för det innan av tidningen

Predator
2006-08-02, 13:51
scannade repotage är ej okey, då vi fått lite skit för det innan av tidningen

Ok sorry då vet jag det.. Undrade först lite vad som hade hänt med mina inälgg.. Men då fattar jag..

T-rex
2006-08-02, 14:44
Niiiice - Grattis Thomas! Ser fram emot en sväng runt Tylösand och Båstad nästa gång jag hälsar på! 8)

Självklart ska det bli så! Lite bilder kommer upp mkt snart då suprabrodern André och hans flicka var på besök hos mig.

Nikorasu
2006-08-02, 15:33
Ser läskigt fin ut 2MASS, hoppas på att få se den live snart, inte i detta pissevädret dock såklart ;)...

T-rex
2006-08-02, 15:57
Tack ska du ha! Nej, vi får hoppas att det iallafall är uppehållsväder till den 18, 19 och 20 agusti.

Zazzin
2006-08-04, 00:13
Jag och tjejjen tog oss en minisemester och åkte neråt i landet.. Började på Ullared utav alla ställen, trodde jag skulle bli av med benen p.g.a alla tokiga kärringar men överlevde.. Fick skydda mig med egen kundvagn.. Åkte sedan vidare till T-Rex (Tomas) för att övernatta där.. Hann knappt komma innanför dörren innan en proteindrink trycktes upp i ansiktet.. ;) Svepte den hyffsat fort och direkt iväg till gymmet..

Några bilder på bilarna parkerade utanför gymmet, självklart var vi tvungna ta varsin bil till gymmet.. :)
http://img330.imageshack.us/img330/5545/pict0044eu9.jpg

http://img331.imageshack.us/img331/1209/pict0046eg3.jpg

Feeeeeta!!
http://img339.imageshack.us/img339/3797/pict0048vk4.jpg

Stor, stolt supra ägare
http://img518.imageshack.us/img518/6852/pict0050sa7.jpg

Söt "liten" snurra
http://img331.imageshack.us/img331/9408/pict0051oa2.jpg

Dagen efter så skulle jag och Jenny vidare mot Kosta.. Dock innan skulle vi ta lite kort, skitväder men hann knäppa några bilder ändå innan avresa..

http://img362.imageshack.us/img362/8256/pict0054mn3.jpg

http://img331.imageshack.us/img331/6691/pict0055hy4.jpg

http://img455.imageshack.us/img455/2225/pict0056yk2.jpg

http://img362.imageshack.us/img362/4938/pict0066gw0.jpg

http://img362.imageshack.us/img362/5631/pict0079yi2.jpg

Tack så jätte mycket Tomas för din gästvänlighet.. Alltid lika trevligt att träffa dig...
Åkte som sagt vidare till Kosta och handlade lite glaspryttlar.. Vidare sen till Plåthund för övernattning med några droppar alkohol och dvd (A Night At the Roxbury och Top Gun)... Tackar även dig Daniel för din gästvänlighet... Over and out..

T-rex
2006-08-04, 00:28
Mycket rolig och spontan träff! Kanske inte så kul för Jenny. Ser verkligen framemot 18, 19, 20 agusti då vi blir liiiite fler.

Zazzin
2006-08-04, 00:40
Mycket rolig och spontan träff! Kanske inte så kul för Jenny. Ser verkligen framemot 18, 19, 20 agusti då vi blir liiiite fler.

Yes.. Kommer bli riktigt kul.. Blir vi väl 4-5 supra ägare som sover i din lägenhet.. :)

APU
2006-08-04, 03:46
Ni e så söta pojkar :)

Rainman
2006-08-04, 08:35
Snyggt! :D Schysst bil du har hittat Tomas, den vill jag se mera av! :D

iceman_21
2006-08-04, 08:41
Fy satan T-rex...... din bil är fan den grymmaste jag sett på länge =)
riktigt snygg!

Plåthund
2006-08-04, 09:10
par droppar alkohål? Vi delade på en liter och lite annat smått o gott. kan meddela att stiga upp dagen efter kl 06 va lite segt... men är de lill lördag så är det :)
Inte att förglömma att vi även kollade kultrullen la 80-tal TOP GUN, för vem kommer inte ihåg, Ice, Viper, mavrec, goose o alla andra o Låten Dangerzone :)

T-rex
2006-08-04, 10:29
Rainman: Ja, det kommer snart mer bilder. Sedan måste jag säga att din bil var bland dom mest nyfräschaste jag har sett. Vilket skick den är i!

Iceman_21: Tack för den kommentaren, värmer långt in i märgen i den redan så varma sommarsolen.

Predator
2006-08-04, 10:41
Båda era bilar är riktigt snygga..

T-rex fixa lite bilder på inredningen har för mig att den är lite speceill :wink:

T-rex
2006-08-04, 10:43
Ja, men all sterioutrustning är utplockad sånär som på huvudenheten men stolarna är ju fina tycker jag.

Predator
2006-08-04, 11:27
Stolarna och även dörrsidorna :D

Ulrik
2006-08-04, 12:13
Ser riktigt trevligt ut fan :)
Känns nästan som sommaren håller på att ta slut..
Dumma :x

APU
2006-08-04, 13:44
Gillar dina bromsar T-rex, hojta till när vi ska byta :)

T-rex
2006-08-04, 13:59
Javisst, som jag sa: Jag får din morot så får du mina skivor :lol: .

Zazzin
2006-08-04, 14:38
par droppar alkohål? Vi delade på en liter och lite annat smått o gott. kan meddela att stiga upp dagen efter kl 06 va lite segt... men är de lill lördag så är det :)
Inte att förglömma att vi även kollade kultrullen la 80-tal TOP GUN, för vem kommer inte ihåg, Ice, Viper, mavrec, goose o alla andra o Låten Dangerzone :)

Jasså blev det så många droppar alkohol.. Tyckte det var kul att läsa ditt sms på morgonen "Jag ska aldrig dricka mer på en onsdag", medans jag själv vände mig och somnade om.. :)
Annars var det bra filmval, bra att börja dricka till Roxbury, så jävla grym film...

Javisst, som jag sa: Jag får din morot så får du mina skivor :lol: .

Du får en hel påse morötter av mig mot dina skivor...

T-rex
2006-08-04, 16:08
Tss, du VET att jag e jävligt kräsen när det gäller morötter :wink: . Jag gillar morötter med mkt kräm i och dom hittar man inte på ica vad jag har sett iallafall.

P.s du glömde ett stoppur på gymmet va?

bagge
2006-08-04, 16:20
Tss, du VET att jag e jävligt kräsen när det gäller morötter :wink: . Jag gillar morötter med mkt kräm i och dom hittar man inte på ica vad jag har sett iallafall.

vad använder man stopp uret till :)

en beskrvning som stämmer in på tomas tror jag allt :D:D

• Använder ett träningsbälte för att trycka in magen efter ett alltför stort mål mat.
• Använder träningshandskar för att skydda smycken.
• Tränar för att kunna stöta på personer av det andra könet med snygga kroppar.
• Kastar i sig elektrolytåterställare så fort de känner den första svettdroppen på ryggen eller i pannan.
• Grymtar högt för att dölja gasutsläppen från en viss annan del av kroppen.
• Tränar i kläder som tycks vara inköpta i senaste "knäppa-trender"-butik och som kräver en civilingenjörsexamen för att knäppas ihop.
• Luktar överväldigande av Cologne och "maximalt-stöd"-hårmousse.
• Tittar i spegeln för att spänna sig eller tjuvkika på pectoralis hos det motsatta könet.
• Dricker proteindrinkar för att skölja ner diverse godisbitar.
• Läser tidningar av typen "endast för män" för att få tips om fritidsposeringar.
• Tränar regelbundet - varje gång det sociala livet blir lika med noll.
• Varierar mellan olika gym för att skaffa sig en stor samling gym-T-shirts.
• Gör ett set då och då när tjattret med polarna blir långrandigt.
• Tränar aerobiskt på aerobicsklasser eller i trappmaskinen för att spana in tjejer.
• Känner sig utmattad efter träningspasset, och bestämmer sig för att vila tills detta gått över

Zazzin
2006-08-04, 18:38

:lol: :D :lol:

Kan mycket väl vara så, hittar inte mitt armbandsur..

sirpata
2006-08-04, 22:39
Grymt kul att se Tomas bredvid en Supra igen!!!

Längtar också till Vallåkra helgen!! ska bli grymt kul!

T-rex
2006-08-04, 23:24

vad använder man stopp uret till :)

en beskrvning som stämmer in på tomas tror jag allt :D:D

• Använder ett träningsbälte för att trycka in magen efter ett alltför stort mål mat.
• Använder träningshandskar för att skydda smycken.
• Tränar för att kunna stöta på personer av det andra könet med snygga kroppar.
• Kastar i sig elektrolytåterställare så fort de känner den första svettdroppen på ryggen eller i pannan.
• Grymtar högt för att dölja gasutsläppen från en viss annan del av kroppen.
• Tränar i kläder som tycks vara inköpta i senaste "knäppa-trender"-butik och som kräver en civilingenjörsexamen för att knäppas ihop.
• Luktar överväldigande av Cologne och "maximalt-stöd"-hårmousse.
• Tittar i spegeln för att spänna sig eller tjuvkika på pectoralis hos det motsatta könet.
• Dricker proteindrinkar för att skölja ner diverse godisbitar.
• Läser tidningar av typen "endast för män" för att få tips om fritidsposeringar.
• Tränar regelbundet - varje gång det sociala livet blir lika med noll.
• Varierar mellan olika gym för att skaffa sig en stor samling gym-T-shirts.
• Gör ett set då och då när tjattret med polarna blir långrandigt.
• Tränar aerobiskt på aerobicsklasser eller i trappmaskinen för att spana in tjejer.
• Känner sig utmattad efter träningspasset, och bestämmer sig för att vila tills detta gått över

Stoppuret hade André för han skulle kolla hur snabbt han växte då han hört att tillväxten är snabb i Skåne :wink: .

Det var ju en kul fördomsprofil :lol: Ska försöka bekräfta och dementera.

1. Lyftarbälte använder jag bara vid tunga knäböj och marklyft.
2. Har inga smycke att skydda och tycker man förlorar känslan om man använder handskar. Ungefär som att använda kondom. Inget fel att använda kondom visserligen men precis som när man känner sin partner så är det skönast utan. Precis som med träningen skönast utan när du fått känsla för sporten.
3. Tränar för att kunna stöta på det motsatta könet med snygga kroppar. Här har du faktiskt en poäng. Jag tycker inte man kan begära mer av det andra könet än den ligan man själv "spelar i" utan man får ransaka sig själv. MEN det är inte orsaken till att jag tränar. Tränar för att kunna fortsätta stå på prispallen vid sm i bb. Jag är kroppsfixerad men kan också tända på mulliga tjejer. Den senaste tjejen var lite mullig faktiskt.
4. Kör snabba drickbara kolisar i slutet av mitt pass.
5. Kan ibland skrika ngt men inte för att dölja gasutsläpp. Alla som sett tränings videos från USA kan nog lista ut vad jag skriker. Sedan beror det på vem som är på gymmet samtidigt. Får ju vara folk som är med på noterna.
6. Gillar att träna i shorts och linne OM det är varmt.
7. Luktar väl lite parfym fö det mesta för det luktar bättre än svett och svettas ska man göra annars kör man för lätt/slött.
8. Klart jag kollar i speglen när jag tränar det är just vad dom är till för. Har faktiskt hänt att jag har smygtittat diskret (hoppas jag) på ngn tjej. Men jag måste föregå med gott exempel då jag sitter med i styrelsen så man får tänka sig för på vad och hur man gör.
9. Dricker protein ja, äter inget godis mer än ngn helg ibland då är det chips och choklad som gäller.
10. Läser body och FLEX
11. Tränar 4 - 5 dgr i veckan ca 1.5 h. Jag är såå social, gillar att ha folk omkring mig oftast.
12. Gästtränar på olika gym för inspirationens skull och träffa andra seriösa tränande kompisar, en enorm inspirationskälla. Äger ingen gymtröja med någons klubbnamn på.
13. Shut up and train som det stod på Colemans t-tröja är ett bra måtto tycker jag. Försöker hålla ett högt tempo med så lite snack som möjligt dock utan att vara otrevlig mot andra.
14. Kör faktiskt box vid sidan av också men även här är jag för att göra ett så hårt jobb som möjligt. Jag är ju här för min egen skull, flörta kan jag göra på krogen. Ok, jag har väl smygtittat lite grann ibland då, jag är ju man.
15. Efter passet SKA man vara slutkörd om inget gått fel och tränar man hårt behöver man vila OM man kan.

Phu! Det var nog det hela. Tur tråden ligger under skitsnack.
Mvh Thomas

bagge
2006-08-05, 06:39
haha

att du orkade skriva ... vara bara nått jag hade hittat på nätet :D

men det var du som var sm 3 i bb ? eller e det fel ?

ja coleman e en "liten" trevlig sak ..... svårt att glömma när han lastar på över ett ton i den stackars ben pressen :D

T-rex
2006-08-05, 20:31
Ja, just det, den eviga 3:an suck.

Säga vad man vill om Coleman & co men jag tycker att dom ger väldigt bra med inspiration även om man vet att det är så mkt mer än havregrynsgröt som har byggt deras kroppar.

bagge
2006-08-05, 22:38
Ja, just det, den eviga 3:an suck.

Säga vad man vill om Coleman & co men jag tycker att dom ger väldigt bra med inspiration även om man vet att det är så mkt mer än havregrynsgröt som har byggt deras kroppar.

vad menar du med det :roll:

men hur seriöst satsar du på träning osv da ? men sm 3 det e ju inte dåligt då måste du har hållit på nårra år ?

hade varit kul å veta lite info .. vikt osv .... kankse en bild :P

trodde jag skulle hitta dig på mantorp idag ....

SupraFreDDe90
2006-08-05, 22:47
Tomas ser ju nästan stark ut på bild :roll: :D

http://gallery.voodoo-people.com/albums/album259/IMG_0716.jpg

swedemix
2006-08-06, 00:27
Thomas är Franco Columbo "Jr" (http://i5.photobucket.com/albums/y163/BBingDungeon/Francoi/2.jpg) :wink:

APU
2006-08-06, 04:56
Tomas ser ju nästan stark ut på bild :roll: :D

http://gallery.voodoo-people.com/albums/album259/IMG_0716.jpg

Äh, tomas är väl inte stor, tänk på att det är en mini dv kamera..... :lol:

Skojar bara Tomas! :)

bagge
2006-08-06, 10:17
Thomas är Franco Columbo "Jr" (http://i5.photobucket.com/albums/y163/BBingDungeon/Francoi/2.jpg) :wink:

då ser det ut som Tomas hobby tränar tycker benen släpar lite :D

T-rex
2006-08-06, 11:28
När jag tävlar går jag i -75:a annars väger jag mellan 78 - 80 kg offseason (när det inte är ngn tävling på G)

Jag vill absolut inte kalla mig stor bara vältränad. Hehe, ska man vara självkritisk så släpar hela kroppen men helt allvarligt så släpar vaderna faktiskt.

Tränar 2dgr vilar 1. Nu under sommaren blir det lite slarvigare med det för man måste kunna ha distans till sitt tränande också och unna sig lite grogg och fest.

Inte illa att jämföra mig med Franco Columbo. Jag är ju iallafall halvitalienare så den nämnaren är iallafall gemensam :wink: .Har ibland fått höra att jag liknar Lou Ferrigno (han som spelar hulken). Inte storleksmässigt då.

bagge
2006-08-06, 12:01
fan blir ju as sugen på att träna igen :) men måste prioritera supran först .. sen kankse man har mer tid.....

bagge
2006-08-06, 12:02
Tränar 2dgr vilar 1. Nu under sommaren blir det lite slarvigare med det för man måste kunna ha distans till sitt tränande också och unna sig lite grogg och fest.

[quote]

vadå ligger inte du i deffen nu MR olympia börja ju närma sig :D hehe

T-rex
2006-08-06, 12:16

[quote]

vadå ligger inte du i deffen nu MR olympia börja ju närma sig :D hehe

Däremot hade det varit vädigt intressant att åka dit och bara känna av atmosfären kring Venice Beach och avsluta med att besöka Mr O.

Plåthund
2006-08-06, 13:02
Hittade en gammal bild på tomas, 2003 tror jag, stor även då

http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/tomas-xck.jpg

SupraFreDDe90
2006-08-06, 13:12
T-rex du får smuggla in mig på ditt gym. Ja kan nog behöva göra mig av med magen å få fram lite muskler så längden jämnar ut sig :wink: 8)

T-rex
2006-08-06, 13:13
Hahaha, sparade du den? Nåja, den bjuder jag på :oops: .

T-rex
2006-08-06, 13:16
T-rex du får smuggla in mig på ditt gym. Ja kan nog behöva göra mig av med magen å få fram lite muskler så längden jämnar ut sig :wink: 8)

Ja, det är inte fel att göra ngt fysiskt sedan gäller det bara att hitta sin "grej". Du är ju välkommen till träningsläger i samband med Vallåkra :wink: .

SupraFreDDe90
2006-08-06, 13:21

Ja, det är inte fel att göra ngt fysiskt sedan gäller det bara att hitta sin "grej". Du är ju välkommen till träningsläger i samband med Vallåkra :wink: .

Trevligt 8)

Mja min grejj e att sitta å vara dryg på internetforum och dreggla över Supra, gammel Evos & toktrimmade audi femmor, dvs. inte allt för mkt fysisk aktivitet :wink: :roll:

swedemix
2006-08-06, 14:56
Inte illa att jämföra mig med Franco Columbo. Jag är ju iallafall halvitalienare så den nämnaren är iallafall gemensam :wink: .Har ibland fått höra att jag liknar Lou Ferrigno (han som spelar hulken). Inte storleksmässigt då.

Ja kanske lite granna i ansiktet med en ung Lou.

Du är också otroligt lik min mors kusin (på mormors sida så är vi mörkhåriga och ser lite italienska ut). Vi kanske är kusiner! :wink:

Får se om jag inte kan hitta en bild för att visa.

Ulrik
2006-08-06, 15:27

Var i skåne bodde du igen t-rex ?

T-rex
2006-08-08, 00:25
Perstorp för att vara exact. Ligger mellan Hässleholm och Helsingborg.

Nikorasu
2006-08-08, 08:16
Glömmer aldrig mitt pass med Thomas i Perstorp, otroligt motiverande och han vet vad han ska skrika till en för att lyfta det där sista, blev dock svettig när jag skulle spotta Thomas när han tränade biceps med vijer sittandes, "håll här om jag skulle få problem med dem sista" tänkte för mig själv "hoppas för tusan han inte släpper för då åker jag med vijern in i maskinen" stark kille den där Thomas och otroligt trevlig och ytterst vänlig människa...

T-rex
2006-08-08, 14:13
Ohh, tack så mkt Nicholas :oops: ! Försöker leva efter måttot att behandla andra så som du själv vill bli behandlad. Men man KAN ju inte vara otrevlig mot dom vännerna man skaffat sig här, för dom jag har lärt känna genom detta forumet är verkligen "kärn" kompisar som utan tvekan ställer upp när så behövs. Och villken gemenskap sedan! Jag är verkligen tacksam för alla vänner jag fått genom detta forum som sagt. Tack för det!

Zazzin
2006-08-08, 14:29
Jag kan lätt hålla med Nico om detta.. Blev själv otroligt motiverad av att träna med dig Tomas även om det blev ett sent snabbpass.... Blir kul att köra ytterligare några pass under SBP helgen, även det lär bli motiverande....

BPUad
2006-08-08, 14:33
FLEX är en härlig tidning och precis som du skriver så även fast Coleman och co är sjukt stora och äter mängder med havregrynsgröt så är det inprirerande.

Skulle ha varit riktigt kul att träna med dig någongån Tomas, tyvärr så är det en bit att åka :cry:.

Kommer du/har du gjort några tävlingar i år?

Skulle vara lite intressant att veta hur du trängar mao hur du delar upp kroppen på dina träningsdagar.

Börjar visst bli mycket byggning och lite bil i den här tråden :D.

/Per

Phantom
2006-08-08, 14:37
Jag kan lätt hålla med Nico om detta.. Blev själv otroligt motiverad av att träna med dig Tomas även om det blev ett sent snabbpass.... Blir kul att köra ytterligare några pass under SBP helgen, även det lär bli motiverande....

Håller med , ska bli skit kul och givande att träna med din T-rex och under dessa dagar. Ska bli kul att ha med er me ifs (plåtis och zazzin)

T-rex
2006-08-08, 16:30
FLEX är en härlig tidning och precis som du skriver så även fast Coleman och co är sjukt stora och äter mängder med havregrynsgröt så är det inprirerande.

Skulle ha varit riktigt kul att träna med dig någongån Tomas, tyvärr så är det en bit att åka :cry:.

Kommer du/har du gjort några tävlingar i år?

Skulle vara lite intressant att veta hur du trängar mao hur du delar upp kroppen på dina träningsdagar.

Börjar visst bli mycket byggning och lite bil i den här tråden :D.

/Per

Jag tar ett års vila från tävlandet för att sedan tävla nästa år.

Tränar 2 dgr vilare en osv. En vecka kan se ut så här:

Mån: Axlar o triccar
Tis: Vader o framsida ben
Ons: Vila
Tors: Rygg o baksida axlar
Fre: Vader o baksida ben.
Lör: Vila
Sön: Biccar o pecs

Mage kör jag varannat träningspass. Jag går morgon promenad 1h 4 ggr i veckan FÖRE frukost. Kör löpträning 2ggr i veckan (ryckintervaller i uppförsbacke bla). Box 2 ggr i veckan om jag hinner eller orkar.

Kör gärna ett pass med dig om jag skulle ha vägarna förbi och givetvis är du välkommen om du skulle ha äran att besöka södern.
Mvh Thomas

Plåthund
2006-08-09, 16:54
Dåligt med bröst där?

T-rex
2006-08-09, 17:41
Dåligt med bröst där?

Kolla sön, pecs= Bröst Eller du kanske menade att det var dåligt med den varan nere på gymmet :lol: ?

Phantom
2006-08-10, 17:16
Dåligt med bröst där?

Kolla sön, pecs= Bröst Eller du kanske menade att det var dåligt med den varan nere på gymmet :lol: ?

Han har nog lite dålig kåll på vad pecs är :wink:

Mr Aberg
2006-08-23, 08:34
De är gankse coolt vad många på de här forumet har nära kontakt:)
de är synd att man bor så långt upp i Sverige, inte allt för många supror här uppe:)

Ulrik
2006-09-11, 19:19
T-Rex var i skåne bor du egentligen ? :oops:
Var och festade med joel i helgen och snacka lite om supra i skåne..

Bara kom o tänka på och undrade var du befann dig :)

MVH

André från Malmö

T-rex
2006-09-11, 23:24
Jag befinner mig i Perstorp för att vara exact. Ligger mitt i mellan Hbg och Hlm i grova drag om du inte redan visste.

Hörde det var en tuff helg :lol: .

Vi får ta och spontanköra lite nu innan säsongen är över. Hoppas ju på att vädret nu stabiliseras. Körde förbi Joel på hans jobb när jag ändå var där för en återbes-tid. Dom undrade om det var jag som blåste förbi innan men jag berättade att det var besiktingsgubben som körde förbi med min bil. Han höll fanemig inte igen heller 8) !

Thomas.

Ulrik
2006-09-11, 23:50
Jag befinner mig i Perstorp för att vara exact. Ligger mitt i mellan Hbg och Hlm i grova drag om du inte redan visste.

Hörde det var en tuff helg :lol: .

Vi får ta och spontanköra lite nu innan säsongen är över. Hoppas ju på att vädret nu stabiliseras. Körde förbi Joel på hans jobb när jag ändå var där för en återbes-tid. Dom undrade om det var jag som blåste förbi innan men jag berättade att det var besiktingsgubben som körde förbi med min bil. Han höll fanemig inte igen heller 8) !

Thomas.

Muwhahaha :)
Ja då, det hade varit kul och köra lite innan säsongen är helt över.
Hade varit skoj och se en till Singel bil på vägen.
Så en supra ska vara...

Funderar på att inskaffa ett T78 kit över vintern...

T-rex
2006-09-11, 23:53
Inget att fundera på :wink: !
Har en känsla av att det blir rejält åka av nästa säsong

Ulrik
2006-09-22, 14:14
Du t-rex du får berätta lite om din singel snurra.
Hur den fungerar på gatan osv :)

För jag tror nog att en T78 blir för mkt hk samt kommer för sent för att köra på gatan med.
Kompisen ifrån danmark var och körde med oss igår lite och han fick knappt något fäste alls, iofs han hade dåliga däck...

Men det bara spann healtiden, hur går din ? :D

T-rex
2006-09-22, 21:05
Det är som sagt en T61:a men jag tycker den är dåligt mappad. Kör endast på ett bar nu. Men jag har HKS DLI liggandes och lite annat tillbehör så den ska bara mappas om. Tycker den är alldeles för slö nu. Går inte mkt bättre än en bpu supra för tillfället.

Ulrik
2006-09-23, 12:17
Det är som sagt en T61:a men jag tycker den är dåligt mappad. Kör endast på ett bar nu. Men jag har HKS DLI liggandes och lite annat tillbehör så den ska bara mappas om. Tycker den är alldeles för slö nu. Går inte mkt bättre än en bpu supra för tillfället.

Ahh okaj :(
Men det får du se till att ändra på under vintern då *ler*