handdator

Visa fullständig version : Boråsträff 9/9

Stefan Palm
2006-08-31, 21:33
Hallå alla biltokiga.

Den 9/9 klockan 18:00 är det bilträff tillsammans med JBR i Borås.

Platsen är på parkeringen utanför JBR i Borås.

JBR sponsrar med bra priser i sin butik så passa på att handla till era vinterbyggen och allt annat roligt ni håller på med.

För vägbeskrivning gå in på gulasidorna.se, ligger i knalleland i borås.

Sprid detta vidare till alla era biltokiga kompisar.
ta med er pärla för att visa upp den en sista gång innan säsongen slutar.
Mer information om kvällens specifika aktiviteter lämnas på plats den dagen.

Väl Mött

Stefan Palm
2006-09-03, 17:00
Hoppas att man får se några riktiga bilar nusom man kan dregla över ( lovar att akta lacken)

Supramannen
2006-09-03, 20:30
Vad är JBR område

zeaflower
2006-09-03, 22:01
Vad är JBR område

om jag inte minns fel så är det typ en dan mobility-butik med massa häftiga saker såsom spolarvätskemunstycke med dioder i och låtsaslustgastuber :lol: :lol:

men jag kanske tänker på fel...

Stefan Palm
2006-09-03, 22:13
Vad är JBR område

om jag inte minns fel så är det typ en dan mobility-butik med massa häftiga saker såsom spolarvätskemunstycke med dioder i och låtsaslustgastuber :lol: :lol:

men jag kanske tänker på fel...

Ja lite fel ute är du.

JBR säljer bilstereo från kända och etablerade tillverkare.
Dom är även åf för racesports
Så danmobility stuket kör dom inte med även om man kan ha delade åsikter om racesport sortimentet.

(gjorde en edit på detta inlägg, hoppas att det passar bättre nu annars får ni säga till)

Supramannen
2006-09-03, 22:43
Känns som det är lite reklam för dom då, vilket inte passar sig här

Stefan Palm
2006-09-04, 07:45
Oj, det var inte meningen att det skulle bli reklam för dom i den bemärkelsen.
Ber om ursäkt om det verkar se ut så vilket inte är meningen.
Dom sponsrar denna träff och ville bara räta ut lite frågetecken ang vad dom sysslar med.
Gillar inte att ett seriöst företag med bra grabbar asscosieras med den tvivelaktiga kvaliten som dan mobility står för i mina ögon.

sleeplezz
2006-09-04, 16:44
Rco: Ingen konkurent till dig. Dom jobbar nästan uteslutande med bilstereo. Sen säljer dom Racesports prylar - inte många med Supror osv som använder de prylarna :D

SMR´s EVO IX kommer kanske visa upp sig där får se vad jag gör i helgen.

Stefan Palm
2006-09-04, 17:18
Rco: Ingen konkurent till dig. Dom jobbar nästan uteslutande med bilstereo. Sen säljer dom Racesports prylar - inte många med Supror osv som använder de prylarna :D

Låter mkt intressant.
Hoppas att jag kanske får dit en röd evo6 som tydligen ska har varit hos dom magiska händerna som finns på smr.
Går som ett spjut.

Supramannen
2006-09-04, 17:19

då är det lungt...:)

CasteN
2006-09-04, 20:46
Då killen jag jobbar med vill åka på bilträff och borås bara ligger 10mil bort så kommer jag troligen komma dit en liten stund :D