handdator

Visa fullständig version : Är de nån som tittat på dessa

finnishflash
2006-11-08, 19:50
Hejsan fundrar på att skaffa en supra nu ti vintern. Men jag vill se om de är nån som varit och tittat på dessa?
Eller vet nå dåligt eller bra om dom?

1:http://www.blocket.se/vi/9473358.htm?ca=15_s

2:http://www.blocket.se/vi/9297823.htm?ca=15_s
3:http://www.blocket.se/vi/9980327.htm?ca=15_s

Eller om ni vet av nån så kan ni ge mej förslag. Behöver en automat växlad och vilken sida jag sitter på är ingen skillnad :)

Ulrik
2006-11-08, 23:24
Ta hem en själv ifrån england....inte alls svårt :D

Samuel_mkiv
2006-11-08, 23:39
jag tycker att man ska ha en UK.spec eller US.
för att dom bilarna har ca 50hk mera orginal, mera utrustning, större bromsar, farthållare, ingen hastighetsspärr, bakaxelkylare, scoop på huven som är jättepraktist för kyla turbo på du är på Motorvägen o råkar ha för tung fot på gasen.
åkte till england o hämtade min bil inga problem alls.

Jag har en UK,spec kanske därför jag tycker att dom är bättre,
mvh samuel

turbo_joel
2006-11-08, 23:57
jag tycker att man ska ha en UK.spec eller US.
för att dom bilarna har ca 50hk mera orginal, mera utrustning, större bromsar, farthållare, ingen hastighetsspärr, bakaxelkylare, scoop på huven som är jättepraktist för kyla turbo på du är på Motorvägen o råkar ha för tung fot på gasen.
åkte till england o hämtade min bil inga problem alls.

Jag har en UK,spec kanske därför jag tycker att dom är bättre,
mvh samuel

50hk mer stämmer inte min japan spec orginal gick ganska gämt med en Euro spec sen trimmar man ju ändå så=)

japan modellen hadde NA bromsar innan 95 som min e en 95a den har stora bromsar

hasighets spörr har UK och EU spec vid 250km/h

bak axel kylaren kan jag inte utala mig om? men många tar bort den ( har jag hört) den gör inte någon större nytta! kolla tex på DO-luck paketet det täcker för hålet till den då kan den inte göra så mycket.

sen scoopet nja e det snyggt? smaken e som baken men ajg kör häldre utan än med!=)

men visst de som en EURO eller UK spec har som jag skulle vilja ha det e så klart farthållare skin inredning men de e nog de ända.. kanske möjligtvis ratten på rätt sida*leR*

slöfis
2006-11-09, 07:30
Märks inte så stor skillnad vad jag märkte iaf på en Euro-spec mot min Jap-spec... :D

Eller vad säger du André :lol:

//Andreas

iceman_21
2006-11-09, 08:21
jag som trodde Japanspec å Uk spec var likadana.

turbo_joel
2006-11-09, 09:00
jag som trodde Japanspec å Uk spec var likadana.

neps Euro och UK e lika dana förutom ratten.. sen japan e oftast lite mindre utrusting i

mvh/joel

Rainman
2006-11-09, 09:52
Det finns UK-spec som INTE är Jap-spec vad jag har förstått.
En euro med ratten på andra sidan alltså. (½-säker på det)

Predator
2006-11-09, 10:01
Det finns UK-spec som INTE är Jap-spec vad jag har förstått.
En euro med ratten på andra sidan alltså. (½-säker på det)

Det stämmer Uk-spec e som EU-spec fast med ratten på fel sida jag brukar känna igen de för de har också strålkastarspolre :D

finnishflash
2006-11-09, 16:45
Okej hur vet man att de är en uk-spec då eller? Ni som håller på med att söka dessa mycke kan ju hjälpa. Jag BEHÖVER Automat. De andra som jag sku vilja ha är läderklädsel och farthållare.. :D

mateus
2006-11-09, 17:17
Okej hur vet man att de är en uk-spec då eller? Ni som håller på med att söka dessa mycke kan ju hjälpa. Jag BEHÖVER Automat. De andra som jag sku vilja ha är läderklädsel och farthållare.. :D

Den silvriga längst ner är min j-spec

goli2
2006-11-09, 17:30
min japspec går rätt bra, eller vad säger ni som va på gbg mötet? =) Förlorade ju i finalen mot andré som har eu spec bpu?

Ulrik
2006-11-09, 18:22
Märks inte så stor skillnad vad jag märkte iaf på en Euro-spec mot min Jap-spec... :D

Eller vad säger du André :lol:

//Andreas

Ja din gick väldigt bra för en Jap-Spec :wink: