handdator

Visa fullständig version : Olika färger, vad tycker ni ?

Rainman
2003-03-18, 17:27
Hej
Vi håller på att testa lite olika färgkombinationer!
Nu är det väldigt mörkt, det hade ju varit bra om texten hade haft lite olika färger, och linjerna varit ljusare...

Vad tycker ni ???

/Reine

Tobbe Nukem
2003-03-18, 18:30
Ganska hyffsat. Skulle dock gärna se att bakgrunden får en lite ljusare färg för som det är nu så lyser startmenyn upp hela skärmen och det hela blir väldigt jobbigt för ögonen. Kanske samma "svarta" som det är inne i phpbb-loggan uppe till vänster? Jag vet inte, men nåt ljusare skulle inte fela som sagt.

Det är vad jag tycker iaf :) Fint jobb annars! :shock:

BBB zooloo
2003-03-18, 19:03
:roll: är detta black army? ;) inte riktigt min stil, ljust är bra!

Bateman
2003-03-18, 19:21
Jag tycker detta e helt ok!!!

//
Björn

Rainman
2003-03-18, 19:33
Nja, det blev lite mörkt...men inget är bestämt än.
Jag skulle vilja testa en annan stil åxå.
Jag måste bara poängtera att det inte är jag som bestämmer (det kanske låter så ibland :D ).

/Reine

Andreas
2003-03-18, 19:49
jag tyckte att det blev väldigt bra :D

Egnell
2003-03-18, 20:17
njaaa... nog för att jag gillar mörkt... men det här var lite väl mörkt... eller ja bakgrunden kan jag acceptera. men allt är ju verkligen svart.... för mycket av det goda lixom...

Supramannen
2003-03-18, 20:37
Jag håller med...lite för svart...men vi ska nog få till nått....som passar oss alla

Thomas T66
2003-03-18, 21:52
aningen ljusare bakrund så är det perfekt!

suprasam
2003-03-18, 22:11
Jag gillar det :-)

Kapten
2003-03-18, 22:14
ena om ett annars så kommer e forumet se ut som my little pony världen för att alla ska vara glada, mig spelar det ingen som helst roll. Bara man ser var folk skriver

Egnell
2003-03-18, 22:57
Visst är det bättre än förut, men som det sades tidigare, kanske att man skulle fixa en ljusare bakgrund. Absolut inte ljus!, men ljusare, typ mörkgrå, så det blir lite kontrast.

Nikki
2003-03-18, 23:01
Tycker att d här blev schysst.... Kanske liiiiiiiiite ljusare...

Mvh Nikki

Kapten
2003-03-18, 23:05
bra med aik färgerna, visar att det är ett stolt forum

Egnell
2003-03-18, 23:08

pssstt!! :evil:

Nikki
2003-03-18, 23:08

WORD!!

Mvh Nikki - Gnagare http://www.club3g.com/members/blackbird/Smiles/rockon.gif

de Schalom
2003-03-18, 23:36
tycker att det är för mörkt, som någon sa tidigare, testa med kanske en grå bakgrund eller något liknande

edit: färgen på en länk bör inte vara i samma färg som en textfärg tycker jag

faj
2003-03-18, 23:57
Jag säger det funkar

Egnell
2003-03-19, 07:21
Kan säga att det skiljer sig skarpt, beroende på vilken bildskärm man sitter vid. Min skärm hemma är mörk (ja oavsett inställningar såklart!) Då blir det väldigt svart. Nu på jobbet dyker en massa dealjer upp :shock: Men aaa... liiiite ljusare skadar inte. (ja jag tjatar)

Rollax
2003-03-19, 08:39
[quote="Rainman"]Hej
Nu är det väldigt mörkt, det hade ju varit bra om texten hade haft lite olika färger, och linjerna varit ljusare...
Vad tycker ni ???
/Reine

Hejsan
Jag tycker det är i "svartaste" laget (bakgrunden alltså) textfärg/fonter och linjer är Ok ,men ändrar men det ena så kanske man måste ta lite av det andra också . Jag tyckte Martin fick till föredetta supramannen.com bra till slut. Ungefär som nu men med en ljusare (brunaktig bakgrund
Nån som minns mer exakt ???
>RoL<

Supramannen
2003-03-19, 08:43
[quote=Rainman]Hej
Vad tycker ni ???
/Reine

Hejsan
Jag tycker det är i "svartaste" laget (bakgrunden alltså) textfärg/fonter och linjer är Ok ,men ändrar men det ena så kanske man måste ta lite av det andra också . Jag tyckte Martin fick till föredetta supramannen.com bra till slut. Ungefär som nu men med en ljusare (brunaktig bakgrund
Nån som minns mer exakt ???
>RoL<

Ja det var helt OK,men det är en helt annan forum typ som jag tycker är mycket bättre....Vi måste bara hitta ett bra thema så är allt frid och fröjd...även dom lovad logarna väntar vi på

-FW-
2003-03-19, 09:05
Håller med de flesta, det är lite i mörkaste laget, aktivitetsfältet och menyerna i IE lyser upp så ögonen får spel...