handdator

Visa fullständig version : Blackrace Helsingborg...

Nikorasu
2003-08-10, 19:50
Körde mitt första "riktiga" race idag på Blackrace första race i Helsingborg, så in i helvetes kul var det, målsättningen för mig var att köra en låg tia, hade ingen aning om vad jag eller bilen var kompetent till men slutade i sista racet mot TurboThomas att jag vann och körde min bästa tid för dagen på 9,626 med slutfart på 123,51km/h, fanns bilar som körde mycket snabbare men med tanke på dem få moddar jag gjort så är jag super nöjd! Och som sagt var det så jäkla kul, ett par andra Suprabröder som körde jävligt bra oxå må jag säga men dem får redovisa själva =)...

Thomas T66
2003-08-10, 20:04
Grattis fan va kul va det många där eller?

Nikorasu
2003-08-10, 20:26
Tack!!!

Fyra Supror (MKIII:or) sen totalt tror jag det var 40 bilar som körde, många bilar men inte så många som vågade köra, vi körde hela tiden =)...

turbotomas
2003-08-10, 20:49
Hallå!

En mycket trivsam tillställning tyckte jag och stormtrivdes. Detta var första gången jag körde på tid, vilket även gällde de andra också tror jag, och vi fick blodad tand.
Fick som bästa race 9,286 med 124,62 i slutfart med följande mods:

3" downpipe och halvsats med 3" racekat.
Stor Intercooler och Racekylare, HKS Super Power Flow kit och Greddy Profec A satt på 0.9bar.

Visste själv inte vad jag hade att vänta mig och blev överlycklig som alla andra. Helt enkelt skitkul hade vi :D :D :D
Vi gör comeback i Hbg den 23:e och jag hoppas att ännu fler ansluter.
Vi var flest på modelfronten med våra 4 MkIII...

Mvh, Thomas

Daniel MkIII
2003-08-10, 21:27
Ja blodad tand fick man ju.
Jag körde 9.787 @ 120.54km/h
Rätt nöjd med tanke på att de var första gången man körde.

Lasse
2003-08-11, 08:50
Håller med
Jag körde min första 1/4 mile i helgen också
Det var ohyggligt dåligt fäste men bästa tiden blev ändå 14,3 men det skall putsas med nya slicks

Pulsen var på max när man rullade fram första gången.

Lycka till med fotsatta race.

Vi kanske möts någon gång.

MVH Lasse