handdator

Visa fullständig version : Fråga till moderatorer?

JDE
2006-11-22, 13:49
Har annonserat ut en DP på säljes delen men den har tagits bort 2ggr, vad är anledningen?

/Daniel

APU
2006-11-22, 14:09
Tjena, jag har inte sett din dp annons. Rickard vet säkert anledning, du får nog svar snart.

mvh Mattias

turbo_joel
2006-11-22, 15:33
Har annonserat ut en DP på säljes delen men den har tagits bort 2ggr, vad är anledningen?

/Daniel

kanke denna

Ni som även handlar delar till era byggen själva från andra firmor/länder än SMR, och får delar över accpeteras inte heller här, utan kommer tas bort

mvh/joel

JDE
2006-11-22, 16:26

/Daniel

kanke denna

Ni som även handlar delar till era byggen själva från andra firmor/länder än SMR, och får delar över accpeteras inte heller här, utan kommer tas bort

mvh/joel

Nej, det stämmer inte i mitt fall, den är hembyggd. För övrigt har jag handlat en del grejer från SMR.

Zazzin
2006-11-22, 16:27
Det är ditt allra första inlägg här.. Skicka ett PM till Rickard eller APU och prata med dom före du lägger ut..

Eftersom du aldrig skrivit ett inlägg tidigare ser det uppenbart ut för vissa att du endast är här för att sälja din pryl..

JDE
2006-11-22, 17:18
Det är ditt allra första inlägg här.. Skicka ett PM till Rickard eller APU och prata med dom före du lägger ut..

Eftersom du aldrig skrivit ett inlägg tidigare ser det uppenbart ut för vissa att du endast är här för att sälja din pryl..

Om nu så är fallet borde inte detta då stå i sticky tråden under säljes-delen?

Det är väl inte för mycket begärt att man kan få ett mail/PM från den moderator som ansåg att tråden skulle tas bort där han/hon förklarar anledningen!?

Rainman
2006-11-22, 19:03
eeeeh...Det gör det!

APU
2006-11-22, 19:10

Det är väl inte för mycket begärt att man kan få ett mail/PM från den moderator som ansåg att tråden skulle tas bort där han/hon förklarar anledningen!?

Stickyn har varit där sen säljesdelen öppnades igen, som sagt Rickard får svara på din fråga om varför din annons togs bort.

/M

Supramannen
2006-11-22, 19:19
Jag tycker det är skummt när det kommer en 1 postare och börjar sälja grejer här sen var annonsen utformad så man kund efå intrycket att det var ett företag som sålde dessa delar

JDE
2006-11-22, 19:31
eeeeh...Det gör det!

Jag var inte det minsta tveksam så det fanns ingen anledning att skicka ett PM, tyckte det framgick klart och tydligt att det var en privatperson som sålde den och att den var begagnad, alltså ingen firma som vill tjäna pengar.

Rickard: Förstår om det kan ha verkat skumt, iom att det var första posten, men försöker bara sälja av en del jag inte behöver.

/Daniel

Supramannen
2006-11-22, 19:34
eeeeh...Det gör det!

Jag var inte det minsta tveksam så det fanns ingen anledning att skicka ett PM, tyckte det framgick klart och tydligt att det var en privatperson som sålde den och att den var begagnad, alltså ingen firma som vill tjäna pengar.

Rickard: Förstår om det kan ha verkat skumt, iom att det var första posten, men försöker bara sälja av en del jag inte behöver.

/Daniel

ja men delen är inte såld av oss så då klasser den ej in igentligen

JDE
2006-11-22, 19:47
eeeeh...Det gör det!

/Daniel

ja men delen är inte såld av oss så då klasser den ej in igentligen

Ok, men det är en modifierad original del så jag tycker den borde klassa in...men men, det är ditt forum, jag ska inte käfta mer;) Ni kan ta bort den här tråden nu.