handdator

Visa fullständig version : Bilder från garaget ikväll

Rainman
2006-11-29, 22:53
Hade inget att göra, så jag tog några bilder på "objekt" som står hos SMR.

http://www.supramannen-racing.com/bilder/SMRgarage-bilder/HPIM9050.jpg

http://www.supramannen-racing.com/bilder/SMRgarage-bilder/HPIM9055.jpg

http://www.supramannen-racing.com/bilder/SMRgarage-bilder/HPIM9057.jpg

http://www.supramannen-racing.com/bilder/SMRgarage-bilder/HPIM9058.jpg

http://www.supramannen-racing.com/bilder/SMRgarage-bilder/HPIM9060.jpg

APU
2006-11-29, 22:55
Alltid trevligt när reine är i kontakt med en kamera..... :)

Ulrik
2006-11-29, 23:16

Absolut, tycker han får göra det lite oftare dock :wink:
Ser najs ut...alltid kul med bilder

Mr Aberg
2006-11-29, 23:23
kul att se lite garage bilder:)

slöfis
2006-11-30, 08:07
Ojojoj... det var inte igår man Såg Johannes Wallins Mattsvarta Supra..
Kul att se att den finns kvar där :shock:
Är inte detta en av de bilar som ni har haft längst inne på SMR, han lämnade in den i början av året.. ????
Man kan ju nästan börja undra ifall ni byggt om den från botten...

Rainman
2006-11-30, 09:21
Näe bilen som står bakom den mattsvarta har varit där "lite" längre faktiskt.
Tror den har varit där i två år.

//a
Som Daniéls typ....

Rainman
2006-11-30, 09:25
Tack, jag hade inget stöd med mej så det är lite piss-kvalité.
Kunde inte fota riktigt allt bara. :mrgreen:

slöfis
2006-11-30, 09:48
[quote=slöfis]
Är inte detta en av de bilar som ni har haft längst inne på SMR, han lämnade in den i början av året.. quote]

//a

Du skojar.. Så länge, Får man betala garageplats eller :lol: haha..
Hur kan den har varit där så länge, är det inte bättre att få den färdig och ut med den så får de lite mer space och kanske lite nya projekt??
I detta fall så fattar jag bara inte hur en bil kan vara så länge inne hos en verkstad utan att bli färdig. Tycker de flesta polarna inom supra kretsen har lämnat in sina bilar för både det ena o de andra och fått dom klara snabbt, Prioriteras olika bilar??
Bara tänker ifall man själv nångång skulle vilja lämna in bilen för diverse saker.. Då vill man ju inte vänta 1 år..
Vad jag senast kommer ihåg så väntde de på nån del till bilen som fattades sen att den skulle bli färdig.. Detta var då i somras.... Nu är jag inte ägaren till bilen men då jag umgås mycket med ägaren och han är lika fundersam :shock: :? Händer det något?

Predator
2006-11-30, 11:08
Vissa kanske inte har så brottom och låter SMR få ta den tiden som behövs sen blir det säkert billigare än när man måste göra allting klart snabbt och på en gång..

Supramannen
2006-11-30, 11:57
Ojojoj... det var inte igår man Såg Johannes Wallins Mattsvarta Supra..
Kul att se att den finns kvar där :shock:
Är inte detta en av de bilar som ni har haft längst inne på SMR, han lämnade in den i början av året.. ????
Man kan ju nästan börja undra ifall ni byggt om den från botten...

Den är klar för länge sen, men han hade ett inbrott i den som vi ska fixa så den står och väntar på att bolaget och lack och plåt firman ska ha tid, sen har han haft strul med botten delen som vi fixade, vi har gjort allt man kan för att slippa renovera motorn då han helstinte ville det, så att det har tagit tid är inte vårt fel...sen ska den ju mappas igen och det är det inte väder för......

Rainman
2006-11-30, 11:58
Hur kan den har varit där så länge, är det inte bättre att få den färdig och ut med den så får de lite mer space och kanske lite nya projekt??
I detta fall så fattar jag bara inte hur en bil kan vara så länge inne hos en verkstad utan att bli färdig. Tycker de flesta polarna inom supra kretsen har lämnat in sina bilar för både det ena o de andra och fått dom klara snabbt, Prioriteras olika bilar??
Bara tänker ifall man själv nångång skulle vilja lämna in bilen för diverse saker.. Då vill man ju inte vänta 1 år..
Vad jag senast kommer ihåg så väntde de på nån del till bilen som fattades sen att den skulle bli färdig.. Detta var då i somras.... Nu är jag inte ägaren till bilen men då jag umgås mycket med ägaren och han är lika fundersam :shock: :? Händer det något?
Det kan bero på en massa olika saker.
Allt ifrån att kunden väntar på pengar eller egna delar.
Att SMR inväntar delar från någon. osv osv...

Supramannen
2006-11-30, 12:01
[quote=slöfis]
Är inte detta en av de bilar som ni har haft längst inne på SMR, han lämnade in den i början av året.. quote]

//a

Om vi pratar om Häxan(hogges) bil så har vi väntat på delar sen har han inte haft nått behov av bilen så han sa att den kan vänta, men nu verkar han vilja ha bilen klar till sommaren så då kanske vi hinner klart med den, bilar görs klarti den ording dom kommer in men har kunden inte pengar eller saknas det delar är det inget annat att göra...

Så ni som tror att bilarna bara står för vi tycker det är kul kan tänka om och tänka ett steg längre, viv vill ha in bilen så kort som möjligt inte så länge som möjligt, och är den kvar länge är det för nått saknas eller nått annat, inte för vi vill ha den kvar

zeaflower
2006-12-01, 16:13
inte finns de nån dum stackare som tror att SMR vill ha en hög med bilar stående i onödan???
klart dom vill göra klart bilarna så fort som möjligt och kunna avsluta och fakturera och få plats för nya kunder!!

Supramannen
2006-12-01, 16:16
inte finns de nån dum stackare som tror att SMR vill ha en hög med bilar stående i onödan???
klart dom vill göra klart bilarna så fort som möjligt och kunna avsluta och fakturera och få plats för nya kunder!!

Exakt

Om en bil blir stånde så är det på grund av visa omsändigheter, inte på grund av att vi vill ha den kvar

BPUad
2006-12-01, 22:19
Ja jäklar en liten bild på Bettan, ja ja nu blir det en liten makeover iaf.

sl00p
2006-12-01, 22:41

Vad blir det för behandling din betta skall gå genom? :)

slöfis
2006-12-02, 07:05

Ojdå... Visst nån som är på hugget märker jag :shock:
Det blir inga julklappar för din del iår :lol:

BPUad
2006-12-02, 11:38

Vad blir det för behandling din betta skall gå genom? :)

Det blir förhoppningsvis ny orginalfront med RMM läpp och en Greddy 3raders IC.

zeaflower
2006-12-03, 16:41

Ojdå... Visst nån som är på hugget märker jag :shock:
Det blir inga julklappar för din del iår :lol:

sorry, visste inte att det är du som är jultomten som luktar sprit hos oss på julafton...