handdator

Visa fullständig version : Någon som kör med supran nu??

slöfis
2007-02-02, 08:43
Ja.. Är det någon som fortfarande kör med Supran, eller är på väg att ta ut den..?
Här nere i småland har det inte varit snö på länge..
Man blir ju lite smått sugen på att ta ut supran.. :)

Mvh Andreas

Samuel_mkiv
2007-02-02, 09:23
nej,,
står på pallbockar sen oktober

slöfis
2007-02-02, 09:40
Andreas K: Okej, lackat om bilen eller?
Själv ska jag göra ny lack på bilen men kan inte bestämam mig om vilken färg, bilen är svart för tillfället.. Vill jag välja annan färg så måste man ju lacka om motorrum med.. Någon som vet om det är mkt prisskillnad på det?
Sugen på Svart igen vilket är så snyggt när det är rent o fint :) Men stålgrå, Quicksilver är såååå snyggt :)

Jag drar nog hem min kärra nästa helg, kan man pula lite med den hemma istället, Plocka ner lite efter hand så blir det säkert lite billigare vid lack..

en fråga.. Någon som testat Enging-flush på sin supra, jag har starka funderingar på att testa detta, en kompis gjorde det på sin evo och i filtret som smuts o skit samlas i var inte fin, så det skadar nog inte, runt 1000-lappen kostar det..

Mvh Andreas

Supramannen
2007-02-02, 13:45
Samma här kör massa supra, men in och ut från garaget

Samuel_mkiv
2007-02-02, 17:15
Samma här kör massa supra, men in och ut från garaget

du har det bra,, köra massa snygga o fina supror hela tiden.. vilken lyx :)

Supra-Iceman
2007-02-04, 20:33
Jag var ute och blåste ur min idag :D Sträckte ut den ordentligt på motorvägen!!

Ulrik
2007-02-04, 21:12
Dom senaste dagarna har varit hur fina som helst i Malmö...
Hade lätt kunnat varit ute och kört faktiskt..
Trott och fint på vägarna och lite sol då och då...

Vill ha vår eller sommar nu !!
:)

iceman_21
2007-02-04, 22:31
Fyfan... ni har det bra.. ;-)
själv sitter man fukking insnöad.... =( får väl itne ta ut den förrän. april/maj TIDIGAST..

/

Tr1Me
2007-02-05, 10:46
En svart supra har varit siktat här i skövde för några dagar sedan... Björn eller Björn som var ute och luftade sin? (de heter samma och har båda svarta supror)

Zazzin
2007-02-05, 13:03
Min står också i garaget.. Enda som den varit ute på senaste är en sväng på kärra..

dreams
2007-02-05, 13:35
En svart supra har varit siktat här i skövde för några dagar sedan... Björn eller Björn som var ute och luftade sin? (de heter samma och har båda svarta supror)

Min står också inne, hörde med om den supran. Kanske en till? Hoppas inte han med heter Björn. Hehe :)

Merl
2007-02-05, 18:55
Min står uppallad i garaget.
Finns en svart supra i Hjo trakten också, om den inte är såld nu.

Sen vet jag att vissa inte kan se skillnad på en överstylad eclipse och en supra.
Rullar nämligen en svart eclipse med mycket plast på här i stan och har hört folk säga att det är en supra... ja jisses :/

Tr1Me
2007-02-05, 22:49
Det var inte jag som såg den men det kan ju har varit han hjo. Min bil kommer vara påställd hela året ut. Jag får ju några månader försäkring gratis, så jag kan lika gärna hålla den påställd =)

mrbig
2007-02-24, 22:31
jag kör med min eller jag har precis hämtat en från england. inget hit och köra när det e snöö haha. halt som in i helvete. så nu e jag också stålt supra ägare eller glad haha.