handdator

Visa fullständig version : örebro?

suprafreak
2003-08-22, 22:54
:) tjena på er alla!!! jag tycker att ni ska ta era supror och kom till örebro! :D har inte sett en supra här!!! endast en supra mk3 har jag sett och den e gubb ägd!!! vore kul o se lite supror här nån gång!! :D

Junior
2003-08-23, 16:30
Jag har en barndomskompis i Örebro som flyttar till Umeå nu för att plugga. Jag och hon ska ner till Örebro nästa sommar med supran och hälsa på nåra av hennes kompisar så då får du kanske se en svart (mk4)över en helg eller en vecka! ;)

suprafreak
2003-08-24, 16:32
Jag har en barndomskompis i Örebro som flyttar till Umeå nu för att plugga. Jag och hon ska ner till Örebro nästa sommar med supran och hälsa på nåra av hennes kompisar så då får du kanske se en svart (mk4)över en helg eller en vecka! ;)
fan va härligt!!!! då får man hålla ögonen öppna! :D vad har du för nån? original? färg? :D

Junior
2003-08-24, 17:05
För tillfället helt orginal men jag ska försöka få ne lite grejjer i den till nästa sommar. Den är svart så de är bara att spärra upp ögonen.. Men, men.. De är ju ett tag kvaqr om man säger så.

MVH
Matte

Egnell
2003-08-25, 08:43
Det finns (fanns iaf) en svart mkiv i örebro. Lite blyg dock... hmm.. vet inte om den finns kvar, har för mig att den var ute på annons för ett tag sedan.

Noble
2003-08-25, 08:59
Jag bor i lindesberg...men har ingen supra ännu, men åker till england så fort jag kan, och hämtar in en supra mkIV.
Dock är jag lite frestad av en skyline r-33 med...men supran ligger närmare hjärtat just nu i alla fall :-)

Skall du skaffa en? du som bor i örebro?

Egnell
2003-08-25, 09:10
vet inte om du syftade på suprafreak eller mig...

men när det gäller mig så har en supra legat varmt om hjärtat ett tag nu. Helt ärligt så är det bristen på kulor som är hindret så jag går inte med allt för mycket falska förhoppningar om att kunna skaffa en inom den närmsta tiden iaf...

but.. only time will tell.... :roll:

suprafreak
2003-08-25, 18:20
Jag bor i lindesberg...men har ingen supra ännu, men åker till england så fort jag kan, och hämtar in en supra mkIV.
Dock är jag lite frestad av en skyline r-33 med...men supran ligger närmare hjärtat just nu i alla fall :-)

jag säger samma sak som (egnell) just nu e det pengarna som e problemet! men till nästa sommar :D då ska jag skaffa mej en mk3 till å börja med! har sparat ett bra tag nu,men behöver nu lite tips o råd på godis till den blivande bilen! har tänkt o börja köpa lite smått redan nu! :twisted: nån som har nåt bra förslag??

Ferox
2003-08-25, 23:00
En extremt stor Intercooler :D Och något stort avgassystem på 4"

suprafreak
2003-08-26, 00:13
En extremt stor Intercooler :D Och något stort avgassystem på 4"

:D låter ju fint!! nån speciell intercooler du tänker på? märke?pris?osv...4"rör inte hela vägen va? :? nåra mer tips på grejer(bra grejer) priser o märken osv? man bör väl börja med att fixa luften o bra avg system mm?? gärna mer tips tack! :D

mvh/suprafreak

Rainman
2003-08-26, 08:00

jag säger samma sak som (egnell) just nu e det pengarna som e problemet! men till nästa sommar :D då ska jag skaffa mej en mk3 till å börja med! har sparat ett bra tag nu,men behöver nu lite tips o råd på godis till den blivande bilen! har tänkt o börja köpa lite smått redan nu! :twisted: nån som har nåt bra förslag??
Kanske köpa en nu?