![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Jahaja, nu vart Supra-stol projektet lagt på is tills snön kommer, för nu har jag en ny leksak :D
Hon är aggresivare än man tror när hon väl fått upp kraft/fart :twisted: Måste dock dreva om den lille rackarn så den accar bättre på bana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() //FreDDe :D |
|
|
|||
|
|||
|
Vilken söt!
Vad gör den ungefär? Var den dyr? |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Dyr och Dyr. Nu köpte jag min begagnad av en kompis för ett super pris, men dom kostar runt 4.000-7.000 nya.... :) |
|
|
||||
|
||||
|
Najs, jag tog hem såna direkt från fabriken förra året :)
Iofs bara 3 st, men dom är rätt roliga.... Se bara till att byta luftfiltret / soppafiltret ? till något bättre ifrån micro eller liknande, för dom som sitter från original brukar inte hålla så bra. Samt spänn och kolla alla skruvarna rätt ofta. Då det vibrerar rätt mkt så har dom en tendens att skruva upp sig sakta men säkert... Ser fin fin ut :) |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Fett kul att åka bana!
Handtagen var porr :D |
|
|
|||
|
|||
|
Hehhehe f-n vilken skön.
|
|||
|
|||
|
Såå roliga leksaker så de finns inte! :D
Men kan göra ont i fötterna om man e stor-fotad.. :P BTW, tror inte ja har sett så frääna bilder på minimoto nån gång..! Klockrena bilder! :)
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Senaste SMR bilen | Supramannen | Allmänt | 45 | 2007-04-15 01:03 |
| Tuff leksak i vinter... | Roos | Skitsnack | 2 | 2006-09-13 23:26 |
| Min nya leksak.... | SupraFreDDe90 | Skitsnack | 6 | 2006-08-03 20:43 |
| Kul leksak | JaPe | Delar | 1 | 2005-04-22 19:34 |
| Min nya leksak... | sleeplezz | Allmänt | 17 | 2004-02-09 11:08 |