![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Som många kanske vet så blev min bil stulen för ett tag sen å planerna för sommaren så mycket mörka ut.
Men så ringde telefonen, bilen va hittad utan några skador, bara mindre bryskador. Så nu se det mycket ljusare ut... Under vinter har jag hunnit samla på mig lite delar som nu ska slängas i ibel , eller njaa ganska mycket delar kanske man kan säga. Målet är en stark och snabb supra som går att köra strippen , bana och gata med. Jag strävar efter att köra en tia på strippen och under 8min på ringen... *Gulp* siktar kanske lite högt men men, det ska man göra "Sikta smått missa smått" När bilen är klar blir jag missnöjd om den ger mindre än 640rwhp Här kommer lite bilder på saker som e köpta som ska på bilen nu så fort jag får den från Toyota. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() TRD twindick ![]() MVP coolingplate ![]() Lete fakta Torbokit Booslogic T67 dbb Boostlogic soppa kitt med 850 cc spridare Kammar 2x 264 Koppling TRD twindisk LSD (diff) Trd 1.5 w Dp å mp 4" Boostlogic 4" catback kommer snart
Supra Mkiv T67 stroker Singel med sikte på´bra tider på bana Supra Mkiv 94 eurospec orginal Senast redigerad av Phantom den 2007-05-22 klockan 20:39. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
||||
|
||||
|
ser jäkligt lovande ut,lycka till!
|
||||
|
||||
|
Ser grymt ut, ska bli skoj när den kommer ut *ler*
// André |
|
|
|||
|
|||
|
damn så grymt inte alls avundsjuk hehe riktigt nice ja får ta o åka med en sväng till sommarn man lär ju skita ner sig hehe.
lycka till
|
||||
|
||||
|
Ola la la... satan i gatan va mycket godis det låg där.
Smått avis.....men bara....lite
|
|||
|
|||
|
I like it! vad är det för grenrör?
|
||||
|
||||
|
riktigt nice..
|
||||
|
||||
|
En massa godis! Ser ut som fina grejer, najs!
|
||||
|
||||
|
Får man med i boostlogics turbokit, antar att det är ett sånt iaf.
Lycka till med bygget Robin!:)
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Projekt: Xantim bygger singel | Rainman | Projekt | 295 | 2011-02-02 22:40 |
| -[Porsche 996TT ägare bygger Supra]- | Ulrik | Allmänt | 3 | 2007-01-13 15:00 |
| Till Phantom :) | Tiger | Skitsnack | 3 | 2005-10-16 19:42 |
| Bygger lite. | Plåthund | Allmänt | 42 | 2005-09-13 16:04 |
| Ja ha då har vi en till som bygger en ultima GTR | SupraMicke | Skitsnack | 2 | 2004-07-05 19:08 |