![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Men det är ju de...trycket...man vill ju gärna ha nåt riktigt snyggt...typ SMR eller som jag nämnt förut...HKS,Greddy o såna namn??
|
|
|
|||
|
|
|||
|
Juste! Jag kan säga att jag är berred på att betala MYCKET för en SMR tröja!
//FreDDe |
|
|
|||
|
|||
|
Själv är jag inte intresserad av att sponsra företag som inte har gjort nått för mig men jag skulle däremot vilja sponsra Toyota genom att bära deras logo och Suprans logo tillsammans på en t-shirt som tack för att dom har gett oss den mest underbara bilen någonsin!
![]() Calleballe: Har du ett prisexempel på hur det skulle kunna se ut på en vit eller svart t-shirt med motsvarande färg? Dvs Svart t-shirt med vit tryck och vice versa! ![]() MVH//Supra King |
|
|
|||
|
|
|||
|
calleballe: jag är intreserad av att handla en tröja av dig, vart kan man isåfall beställa?
Är typ på samma spår som Supra, jag skulle vilja ha typ HKS, GReddy, APEXi, JUN, TRD, Powerhouse, Supramannen Racing och alla dom loggorna på samma tröja gjärna alla loggor i vitt eller silver och svart tröja... //FreDDe |
|
|
|||
|
|
|||
|
kan också fixa tröjjor billigt rån riktigt tryckeri. Vi ska nästa månad trycka upp ett par HKS hoodies. Priserna skiljer sig alltid mkt beroende på tröjval, antal färger och antalet tryck. Om ni skulle va 20st cirka kan man tillverka en mall och då blir det riktigt billigt. Vi tryckte lite tröjjor förra året till t.ex hip-hop gruppen looptroop, finns säkert ett par bilder kvar på www.kashual.com om ni vill checka in hur dom blev.
/mackan
|
|||
|
|||
|
Endast HKS hoodies?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ni betalar alltså för att gå med reklam för en firma? Bakvänt tycker jag...ska då ha betalt om jag ska gå med reklam för ett företag.
Sniken dalmas eller har jag inte helt rätt? ;-)
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() MVH//Supra King |
|
|
|||
|
|||
|
Jag är också på när det gäller kläder med supra tryck, så kvittar det om det är kalsonger, strumpor eller tröjor. :)
|
|
|
|||
|
|||
|
Det verkar inte hända så mycket om de här...jag själv har redan fixat nu med tryck...ska beställa från England!!
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kläder/keps | T-rex | Allmänt | 100 | 2006-03-31 19:50 |
| Kläder - Supra, Toyota | Zazzin | Allmänt | 24 | 2005-09-16 15:05 |