![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Nej nej nej...du och jag behöver bara sluta vara för öppna med våra åsikter och kolla genom det vi postar så ska du se att det löser sig!
![]() MVH//Supra King |
|
|
|||
|
|||
|
Nej men jag väntar bara på att det tas bort...för vad är sidan till om inte att just dela sina åsikter med sig???...Sen när man redan fått varningar av SMR och vet att man ska sluta så kommer det en idiot och börjar skälla mer på att man inte ska säga nåt för att man inte vet och bblablabla...säger man då till dem så är man den skyldige ändå!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Det är så sant det du säger men tyvärr så blir vi tvugna att bita i det sura äpplet och låta dom snacka medans vi hoppas att moderatorena upptäcker deras försök att förvärra situationen!
![]() Over and out för min del och nu är det upp till dig om du vill ta mitt tips och få dom andra "irriterande" användarna att bita i det sura äpplet medans dom snackar med sig själva! :) MVH//Supra King |
|
|
|||
|
|||
|
Nej men jag klarar mig....
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Herregud! :shock: Mer självupptagna och egenkära människor har jag aldrig träffat på! :shock:
Gör inte en roman av det här åxå! Supra: Det är tyvärr bara Rickard (ägaren till forumet) som kan ta bort en användare. |
|
|
|||
|
|||
|
Men säg till honom då....
|
|
|
|||
|
|||
|
Supra: Rainman är inte din slav vill du Rikard nånting så tar du kontakt med han.
|
|
|
|||
|
|||
|
Haha....har inte ens frågat dig nånting så var tyst!!Rainman har med sidan att göra så han kanske skulle kunna ta bort min användare...du är INTE den personen som jobbar med dem så knip!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Varför ta bort användaren? Är inte så svårt att skita i att gå in på sidan... Snacka om att bara vilja jävlas. Sen du kom har attityden på forumet ändrats helt så tycker du ska knipa igen o sluta tjaffsa med alla bara för dom inte delar dina åsikter!!
|
|
|
|||
|
|||
|
En till... :roll: !!Svåra problem ni har...när du blivit en rådgivare så kanske jag frågar dig då... som det är nu så tycker jag att DU kan knipa igen!!Vill att min användare tas bort helt enkelt...och jag har inte frågat dig eller nån annan här på forumet...än just de som har med SMR att göra!!
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| söker ett forum | nightsupra | Skitsnack | 5 | 2007-04-11 20:51 |
| någon som vet hur en magnet fungerar? | nightsupra | Skitsnack | 5 | 2007-04-04 13:27 |
| Hur tjejer fungerar | Ulrik | Skitsnack | 0 | 2006-05-05 19:50 |
| MK2 Forum | sellgren | Allmänt | 3 | 2005-07-10 21:20 |
| Fungerar AC:n? | Östman | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 4 | 2004-05-19 10:18 |