![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Dagens inlägg | Sök |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Som topicen lyder.. Hur är komforten i en supra? syftar mest på stolarna? Men hur är vindbruset i bilen?
|
|
|
|||
|
|||
|
supra = rolls royce ....
|
||||
|
||||
|
Man sitter rätt hyffsat i stolarna faktiskt. Benutrymmet på passagerarsidan är "begränsat". :-)
Inget vindbrus, men men en hel del vägbrus. |
|
|
|||
|
|
|||
|
Citat:
Jag har lagt in en del dämpmatta i skärmar mm och det låter mindre. Ska lägga i tjockare matta till nästa säsong. Stolarna är perfekta för mig vill helst inte byta dom till recaro, sparco osv för man sitter som gjuten i dom. Kör du i 200 e det som att köra i 100 med en vanlig bil när det gäller stabilitet osv.. MvH Chris |
|
|
|||
|
|||
|
Man sitter jävligt bra inga problem att köra 50mil eller mer.
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|||
|
|||
|
Citat:
No way ! M.v.h. /Magnus
|
|||
|
|||
|
Stolarna är och förblir skönare i MKIII:an dock enligt mig ;) dock helt okej i MKIV:an oxå, inget ont om dem, skulle lätt kunna långköra med Supran, riktigt sköna och stabila...
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|||
|
|||
|
Mer GT-vagn än sportbil tycker jag, nästan skönare ju fortare det går dessutom. Kör en 200:a nu, låter som om det sprutar grus upp i innertaket...
|