![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Raderat
|
|
|||
|
|||
![]() Upp! :D
|
|
|||
|
|||
![]() Åh, vad kul det hade varit att bygga en MKII med 7M-motor!
Vilket man nästan skulle kunna tro att du håller på med...?! :D :o :shock: |
|
|||
|
|||
![]() Var klar för 2år sen :D
7M med 1kilo ladd på 1300kilo e kul det kan jag intyga. Men nu e det nya friska som gäller, 2jz.................. :twisted: //D |
|
|||
|
|||
![]() I samma MKII:a då eller, annars kan du ju alltid sälja 7M celican till mig...?! :roll: 8)
|
|
|||
|
|||
![]() Skulle sälja den för ett tag sen men då var ingen intresserad......
http://www.supramannen.com/viewtopic...624&highlight= Motorn är tyvärr såld så den är nu original, men allt är klart med snabb kontakter för det elektriska etc. om man vill stoppa ner en 7M-gte igen....... Vet inte om jag kommer stoppa ner min 2jz eller om den ska sparas till nya projekt, är på jakt efter en MK4. Är du intresserad av bilen så hör av dig! //D |
|
|||
|
|||
![]() Upp!
//D |
|
|||
|
|||
![]() Tjena
Jag skulle behövt : dörrlisten på både höger & vänster sida (den mitt på dörren) fronten knacksensor elhissknapparna höger & vänster önskar priser ange gärna fraktkostnad
/ Jordan signing off Volvo 244 DL -78 102 hk - Piggsvin är på Volvo 764 Turbo -84 173 hk - Sören Gyll's gamla Toyota Supra 3.0 Turbo -90 280 hk - BPU'ad osv... Ockelbo T25 50 hk - Gör 43 knop HPI Savage 25 2.5 hk - Metanol & 4hjulsdrift |
|
|||
|
|||
![]() Har bara elhissknapparna höger dvs. passagerar sidan.
50:- exl. frakt. //D |
|
|||
|
|||
![]() Hejsan!!..
skulle bara höra med dig om du har höger framskärm o stötfångarn fram kvar till MKII ?? Pris isåfall?? tack på förhand |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
S: Supradelar | Z_Lopez | Delar | 2 | 2007-01-27 18:44 |