![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Är det nåt speciellt man ska kika efter vid ett supraköp?
Vad ställer jag för frågor när det gäller service på bilen? Vad är det för intervaller på byten av div delar? Miltal?! Är det nån motor/modell man ska undvika? Vart hittar jag information om modellerna? Är det lönt att köpa en turbosupra upp till 150 k eller är det bara skit om man inte har tur? Osv osv osv Feed me! ![]() Är väldigt tacksam för många svar! Supraköp hägrar Edit: Det är nya supran jag är intresserad av. Pris på reservdelar? Senast redigerad av Touche123 den 2008-03-03 klockan 17:36. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Välkommen till forumet! Sök! Finns supermycket info om detta på forumet.. Sök gör du uppe till vänster i meny raden.. Hell
|
|||
|
|||
![]() Välkommen =)
Oj skulle vi svara rakt av på alla dina frågor skulle det bli en låååång novell. Gör som HELL skrev, bara at söka på och hittar du inte vad du söker så skriv en rad bara... Peter
|
|||
|
|||
![]() Aa okej. Jag kollade igenom dom trådarna som fanns men hittade inget. Men antar att man hittar mer när man söker. Får väl lita på dig då!
|
|
|||
|
|||
![]() Detta rådet fick jag när jag frågade samma sak i samband med inköp av min Supra för ett år sedan ca.
Vet inte om du måste registrera dig först men det märker du. http://www.mkivsupra.net/vbb/showthread.php?t=67644 Prova denna annars, pdf-fil "What to check when buying a Supra" http://www.mkivsupra.net/vbb/attachm...8&d=1147109846 Bara spara till disk. Lycka till med köpet! Tycker det var värt varenda krona! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tänk: satan vad jag kommer få chicks med denna bil
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Saker att tänka på när man köper Supra. | Sudden | Allmänt | 8 | 2006-08-30 15:53 |
Hur kollar man en tyskbil????? | VERITAS | Allmänt | 1 | 2006-06-20 11:22 |
skall köpa supra vad tänka på??? | volvo_jonny | Teknik Mkiv | 3 | 2005-06-16 10:46 |
Vad ska man tänka på vid köp av Supra mkiv ? | Ulrik | Teknik Mkiv | 23 | 2004-09-23 00:11 |
Vad ska man tänka på när man ska köpa Supra? | PeeWee | Allmänt | 2 | 2003-05-22 00:23 |