![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Tjoho!
![]() Hur funkar det egentligen med dom här "Twin pipes" alltså dubbla utblås på Supran, dom går igenom besiktningen utan problem eller? har hört att allt ska va helt orginal för att man ska få ta hem dom till sverige... :oops:
Mvh Davve ![]() Silver Supra MKIV 6vxl TT-94 steg 3 hybrider Powered by: HKS - GReddy - Walbro - Whifbitz - RPS - PRISM - APEX'i - Cusco -TenzoR - Blitz - Tein - Porterfield - Goodridge - 3G Brakes - Hosetecniques Singelkit köpes!!!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() bilen måste vara 100% orginal för att man ska kunna importera den men hur det är med detta avgassystem vet jag inte, det kanske anses som extra utrustning från toyota, om inte får du problem :D
|
|||
|
|||
![]() Har dubbla utblås och det går igenom....
|
|||
|
|||
![]() Citat:
då är det ju grönt ljus :D
|
||||
|
||||
![]() Dom säger ingenting på SBP, detta system är orginal utrustning om man valde det från fabrik. För mig sa dom ingenting. Var bara glada :shock: att få se en sådan bil :D Bara att köra rakt igenom besiktningen.
|
|||
|
|||
![]() En T51r kai turbo kan også komme igennem registreings besigtning 8) Spørg mig inte hvordan jeg ved det
![]()
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Inga problem att få igenom TTe systemet i Sverige, men att försöka få igenom en T51 singel konvertering i regestringsbesiktningen i Svergie är inget jag rekomderar, vanlig besiktning hos SBP är det inga problem med men på Regg är det andra bullar
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
kopplings funderingar | Burnberg | Teknik Mkiv | 1 | 2007-01-23 23:46 |
Saleen S7 Twin Turbo!!! | MoParPower | Skitsnack | 3 | 2005-01-20 09:04 |
Div. funderingar bara... | Padre | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 0 | 2004-10-04 17:16 |
HKS twin disc koppling | Rasmus | Teknik Mkiv | 0 | 2004-08-18 17:04 |
S- BIG TWIN 2835s kit... | Ranger | Delar | 1 | 2004-04-30 23:24 |