![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Går det o få tag i euro scoop nånstans?
Eller är det nån på forumet som råkar ligga hemma med ett sånt? eller en hel huv? |
|
||||
|
||||
![]() Det går ju att beställa bara sjävla scoopet av toyota eller smr med antar jag..
Sen ska du hålla på att mäta och pula, köp en euro spec huv direkt istället, säkert någon som byter till Carbon... // André |
|
|||
|
|||
![]() Okej men då går de alltså att köpa bara scoopet. känns som en bättre idee då jag har en så pass fräsch huv, svårt o mäta in hålen kanske vad vet jag
Men med bra hålvana borde de inte va något problem;) Har Smr detta? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nog ingen lagervara antar jag, men dom kan säkert ta hem om du frågar.. Be att få låna en kompis euro specs huv så kan du mäta // André |
|
|||
|
|||
![]() Jag bor i boden inte så många som kör supra här uppe Jo prosty har ju det.
Kanske man kunde göra. |
|
|||
|
|||
![]() Troligt att du ska få repa min huv ;)
|
|||
|
|||
![]() Hahaha Repa?
Nä nän nänänännännä jag ska inte repa din huv bara Mäta sig lite |
|
|||
|
|||
![]() scoopet kostar 1700:- på toyota olackad offcourse
|
||||
|
||||
![]() Ha ren beggad i lager, pris 1000
|
|||
|
|||
![]() Vilken färg e de scoopet?
Samt är de i bra skick? Iså fall köper jag det. //Robin Har du nån bild på det? |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
4" dämpare vars hitta? | endastrobin | Teknik Mkiv | 0 | 2007-10-18 08:17 |
Kromade mätarringar vars hitta? | endastrobin | Teknik Mkiv | 4 | 2007-08-07 13:23 |
Klarglas blinkers? fram vars hitta? | endastrobin | Teknik Mkiv | 4 | 2007-07-31 12:35 |
Vars hittar jag en euro huv? | endastrobin | Teknik Mkiv | 19 | 2007-07-19 17:51 |
Köpa euro bromsarna vars? | endastrobin | Teknik Mkiv | 4 | 2007-06-18 12:31 |