![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() turbosarna laddar inte i 1an vid fullgas. Och när jag släpper på gasen i de andra växlarna så låter de som om det inte är nått "tryck" i dumpen utan att de bara blåser ut, inte kvittret som har varit innan. vad kan ha hänt?
|
||||
|
||||
![]() IC slang som har hoppat av ?
Turbona är döda ? // André |
|
||||
|
||||
![]() Börja med att kolla alla tryckslangar.
|
|
|||
|
|||
![]() Laddar den fullt på alla andra växlar? vid Riktig belastning alltså?
Kan ju vara dina Turbosar som har lagt av. Senast redigerad av Supramannen den 2007-10-25 klockan 10:23. |
|
|||
|
|||
![]() ett 50öres tuggumi på att det e en tryck slang som hoppat av !
|
|||
|
|||
![]() Jag höjer o sätter 60 öre på att det är en tryckslang.
Har du höjt laddet lite eller så är risken stor att en slang kryper av:) Men de borde du kanske höra ifall att de tjuv pyser på tomgång eller så? O är de inte så så kan de vara ett aggregat eller 2:) |
|
|||
|
|||
![]() laddet ligger på 1bar, och det laddar i de andra växlarna men inte riktigt lika mycke fart i bilen som de va innen. Alla slangar verkar sitta på plats och va hela. Om det är turbosarna, är de lönt att köpa nya orginalare? ska singel konvertera men de blir inte än på ett tag.
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kör förbi malmö en dag så får jag lyssna :) // André |
|
|||
|
|||
![]() hur bytar jag lättast turbosarna? är ju ett ormbo där nere.....
|
||||
|
||||
![]() ja det är en riktig röra...men är du säker på att det är en turbo innan du river
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ny bil, supra mkiv twinturbo, inget laddtryck | zoLLe | Teknik Mkiv | 3 | 2007-07-15 23:50 |
Inget laddtryck. | Tizon | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 2 | 2007-04-03 09:46 |
Sjuk Humor (Inget för känsliga tittare) | Ulrik | Skitsnack | 4 | 2005-05-25 18:45 |
Diverse Supra bilder.... (Kanske inget för modemare!) | Tigerstorm | Allmänt | 46 | 2004-08-01 12:56 |
Inget skitsnack! | T-rex | Skitsnack | 4 | 2004-05-20 03:06 |