![]() |
|
|||
|
|||
![]() någon som vet vad ny priset var på en jap vs euro supra 93:a när den kom? Hade varit skoj att veta.
|
|
|||
|
|||
![]() jag frågade på toyota. dom sa att dom kostade 528.000 1994-1995. med standard utrustning antar jag.
mvh jens |
|
|||
|
|||
![]() ok.. det var safftigt:)
|
|
||||
|
||||
![]() Var då någonstans? Vilket land lixom?
|
|
||||
|
||||
![]() Om supran hade sålts i sverige så skulle priset inte blivit så lågt,
En 94:ans Celica GT-Four hade ett nypris på ca 450tusen . I USA var grundpriset ca 47000dollar, då kostade en dollar 8,5kr (1993-1994) Skulle gissa att priset skulle hamna runt 700-800tusen, men det får vi aldrig veta=)
|
|||
|
|||
![]() Toyota hade pris på 528k i Sverige. 1994. Jag frågade varför ingen såldes dom trodde den var för dyr. O att dom flesta köpte nog tup en 911 i stället. Men då visste man väl inte vilken potens bilen har.
|
|
||||
|
||||
![]() 750 000kr i tyskland
Fanns aldrig pris på den i svergie ens då den aldrig tog in alls..
|
|||
|
|||
![]() Okej. Sjuka pengar. Han på Toyota måste ha varit full lr något. Hehe...
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag har uppgifter direkt från Toyota Sweden . Detta var innan vi var med i EU , dvs. Toyota Sweden skulle ha fått betala massor för typgodkännande m.m. för ett "fåtal bilar" så det fanns inte på kartan. Allt enligt min kontakt på Toyota Sweden. Svensk moms gjorde ju inte saken roligare direkt ;-) mvh Magnus
|
|||
|
|||
![]() Var en kille som skrev att han har en svensksåld automatare, är det en av de som nån från toyota sverige tog in själv som ny från tyskland?
Citat:
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Priset på Mk4 / tillgång. | prosty | Allmänt | 7 | 2004-10-01 17:04 |