![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
![]() Om man skulle trimma sin mkiv mer....vad tycker ni man skulle satsa på då...Jag har ju min fasta uppfattning om vad jag skull evilja ha men jag tänkte höra vad ni skulle vilja se på min bil
Inga show grejer nu......
|
|||
|
|||
![]() En 9:a skulle inte vara fel att se...
mvh Hanky |
|
|||
|
|||
![]() Beror ju på vad man e ute efter, men om man vill ha en ganska snabb allround bil å inte vara snabbast på strippen så tycker jag att ett turbo kit av modell "Sp61gt! sitter som en fläskäpp, billigt som attan, ger hyffsat med effekt, å bör väl funka alldeles ypperligt på en Automatare!!!
En riktig budget variant!! Speciellt om man kan hålla sig runt 500rwhp, då räcker ju org bränsle oxå vilket e ytterligare en fördel! Detta e min åsikt! // Björn |
|
|||
|
|||
![]() Släng på hela BPU kittet nu. eller vill du ligga i back spegeln på andra bilar???
Hur går det med min vinge jag beställde då?? har ej hört av dig på ett tag. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|||
|
|||
![]() Ett CTC67H aka. GA67 o.s.v alltså ett GT67(Garrett) med GTQ trim bästa turbon för tillfället spoolar som en TTC kopplat TT med ger ca 700+ hp med en SS header .
|
|||
|
|||
![]() en för jvla grym väghållning och äta superstage
så skulle jag vilja se min supra iaf, om jag hade någon
|
|||
|
|||
![]() Skulle ta och köpa en T78 kit. Då har du bra mycket krut samt att du kan åka ifrån de mesta och bästa typ, för inte allt för dyr penning då. Skulle själv vilja sattsa på ett sådant kit i framtiden
|
|
|||
|
|||
![]() Vi behöver alla en ny supragud, så ta befälet igen o visa vilket märke som härskar!
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
vilken färg skulle ni valt? | nightsupra | Teknik Mkiv | 12 | 2007-01-22 19:32 |
Hur skulle ni reagera? | Defqon | Skitsnack | 16 | 2005-12-03 18:12 |
Hur skulle du ha gjort? | Defqon | Skitsnack | 25 | 2005-03-11 19:07 |
Vad skulle du vilja ändra på din MKIV | oxbow_mkiv | Allmänt | 6 | 2005-02-26 22:05 |
Hur skulle din dröm bil vara? | fredde_cooling | Allmänt | 37 | 2004-11-29 00:00 |