![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Nu i veckan kunde jag inte hålla mig längre ...
Dags för Supran att komma hem ... Innan dess var jag dock tvungen att be Erik som kör grävmaskin i området att plana ut backen upp till garaget , så att även lågtflygande föremål som ex. sänkta Supror kan ta sig upp... Med ca 10 + och en salt och sandfri väg ner till Västervik så var det inget att tveka på. Vi åkte ut till garaget i Ljungsbro utanför Linköping och hämtade monstret. Den startade direkt som vanligt ( tack Rickard) Helt underbart ( och lite konstigt ) att åka singel Supra mitt i februari . Redan några minuter efter att jag rullat igenom stan i Västervik kommer det ett SMS från bobban att en röd supra siktats ... Folk verkar ha minutiös koll på saker och ting här nere .. :-) mvh Magnus
|
|||
|
|||
![]() Sedärja, vad har den gjort i Linköping? Vinterdvala?
|
|
|||
|
|||
![]() Ja typ !
Vi flyttade från Linköping till Västervik sommaren 2007 så den har stått och sovit fram tills nu. De dryga 10 milen jag åkte med Supran nu är mera än vad jag åkte med Supran hela säsongen 2007. Så är det när man bygger nytt hus ! mvh Magnus
|
|||
|
|||
![]() Ja då förstår jag! :D
Hoppas på mer körande i sommar då! |
|
||||
|
||||
![]() Nice
Fick hon spinna lite..?
|
||||
|
||||
![]() jepp i västervik så har vi 24h supra vakt:)
|
|||
|
|||
![]() Det kan man lugnt säga ...
Det trycker på galet , även på vanlig macksoppa . De tre första växlarna har man inte mycket nytta av ;-) Tomgången är så otroligt jämn och fin att det är svårt att ana vad som döljer sig under huvan ... mvh Magnus
|
|||
|
|||
![]() Citat:
vad är d för specs i den?
|
|||
|
|||
![]() Hur många hk trycker du ut nu Magnus? Du måste komma på supraträffarna nu i sommar, måste få åka ifrån dig :D När jag köpte fälgarna av dig var jag snuskigt avundsjuk på dig, men nu ska du allt få en match :D
|
|||
|
|||
![]() bara jag som vill se BILDER =) ?...
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Supran äntligen igång | svined | Skitsnack | 11 | 2008-01-25 08:28 |
Supran hemma igen | kroktorparen | Allmänt | 8 | 2007-10-02 22:38 |
Äntligen är den hemma på gården igen... | NorrlandsGuld | Allmänt | 27 | 2006-09-22 01:33 |
bilen hemma!! | Rappen | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 9 | 2004-03-06 18:46 |
ÄNTLIGEN är Supran hemma !!! | StreZzerMAN | Allmänt | 13 | 2003-05-21 14:32 |