![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Under sbp så såg Daniel (Plåthund) så ledsen ut , han saknade ju sin supra å fick inte visa upp sin bil på varken Gsm eller Sbp.
Så vi (jag, hans och Daniel) bestämde att vi få ta en lite träff till innan alla stänger inn bilarna hela vinten. Så Lördagen den 10:e september så är det grillning och lite sammåkning igenom stan för alla som vill komma. Dom som Komm va Robin (phantom) Daniel (Plåthund) Alex (VIRITAS) Kevin (Kevin)---(Demon supran) Zazzin (zazzin) utan bil Skicka pm till mig om du vill komma.....
|
||||
|
||||
![]() Plåtis är på väg hit och hämta bilen nu så han kommer som sagt
|
|||
|
|||
![]() Det låter som en kanonidé tycker jag. Tyvärr så gav min koppling upp helt efter Gsm så jag har redan ställt av min ögonsten för vintern :cry:
Vet inte riktigt om man kan med att komma till detta event i vinterbilen (Micra :oops: ), får fundera lite på om jag kan leva med skammen... Robin vet du föresten hur det går med bilderna från Gottskär mm. ? Mvh, Magnus |
|
|||
|
|||
![]() Låter som en utmärkt idee. Får man försöka komma denna gången till GBG.
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Klart du kan komma med vinterbilen , men det blir kanske inte så kul för din del å åka runt med en micra när alla andra har supror. men komm du,Alltid kul att prata med trevliga personer under en god bit grillat.
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|||
|
|||
![]() Är jag inte i Israel då så kanske jag kommer! Skulle vara najs!
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Min bil står still för tillfället, men har ju två veckor på mig.
|
|||
|
|||
![]() hmm.. Önskar att Demon supran stog kvar i Norrköping, nått härligt att se på.. : |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder från garaget igår kväll | Rainman | Allmänt | 9 | 2006-07-13 12:11 |
Några färska bilder från garaget. | Rainman | Allmänt | 104 | 2005-02-09 19:38 |
Lite "meckar" bilder på bilen | D.N | Teknik Mkiv | 26 | 2003-11-25 23:26 |
(behöver lite Hjälp) lite tips "Import" supra mk4 | Noble | Teknik Mkiv | 6 | 2003-08-20 15:06 |
En kväll på den lokala "strippen" | Windom | Allmänt | 2 | 2003-07-20 19:41 |