![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() fälgar i 20" såklart :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ser riktigt bra ut! Snygga framlampor! :)
|
|
||||
|
||||
![]() Sjukt snyggt bygge...
Gillar färgen. Mmm väldigt fina lysen Najs work !! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bra färgval.
|
|||
|
|||
![]() Riktigt läcker färg det där!
Ska du köra med 20" runt om eller kör du med 19" fram?
|
|||
|
|||
![]() Helt sjuk alltså!
Till salu ;) MVH Patrik
|
|||
|
|||
![]() sotan såå grym.. löve it!!
|
|
|||
|
|||
![]() WoW :shock: Detta kommer bli så brutalt läckert! Jag ser verkligen fram emot att se den rulla här i stan till sommaren. Keep up the good work Kevin...
//Magnus
|
|||
|
|||
![]() Riktigt brutal Kevin, roligt bygge att följa. Blir det någon kompressor eller turbokonvertering också?
/Per
|
|||
|
|||
![]() Riktigt snyggt, säger som någon innan gillade framlycktorna mycket.
Lycka till med bygget... MVH Henrik. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lite bilder från Gatebil/// Mycket Bilder !!!! + lite OT | Phantom | Allmänt | 63 | 2006-09-22 21:29 |
Mina nya fälgar o lite bilder från garaget | Thomas T66 | Allmänt | 32 | 2004-11-15 14:34 |
Säljes: 18" fälgar o däck till Supra MKIV - bilder finn | weezer | Delar | 7 | 2003-11-05 09:19 |
Nya bilder på Bomexkittet och lite till... | turbotomas | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 7 | 2003-09-19 17:29 |
Lite bilder på delar som jag köpt till nya supran | Supramannen | Allmänt | 21 | 2003-03-24 11:08 |