![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Köpte nya monterings pinnar till frambromsarna av min Toyota handlare, men givetvis så var det fel, dem var för korta. Så nu står bilen still tills Toyota tar hem nya vilket brukar ta en vecka. Ingen som har ett pinnar liggandes som kan skicka dem omgående?? Betalar gärna dubbelt pris om nån fixar dem snabbt!
ps. De gamla pinnarna gick av så jag kan inte köra bilen alls.
|
|||
|
|||
![]() Jag ska ha sånna någonstans i garaget. Kan kolla imorgon... men det var över ett år sedan jag tänkte använda dom så jag tippar på att dom blir svår att hitta :?
|
|
|||
|
|||
![]() Hittade dom tyvär inte....
|
|
|||
|
|||
![]() Schysst att du kollade! Jag fick min Toyo handlare att ta hem nya på express skulle ha dem på måndag håller tummara.
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Varför funkar inte "till salu" länken | emrano | Allmänt | 2 | 2007-02-07 18:19 |
Behöver Supra klipps för "Fuzakeru Remix" video | swedemix | Allmänt | 7 | 2006-01-23 21:57 |
Behöver bilder på MK3'ans "främre" underrede. | exel | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 7 | 2004-07-12 17:42 |
behöver lite "övertygelse" | Rasmus | Skitsnack | 33 | 2004-03-05 12:23 |
(behöver lite Hjälp) lite tips "Import" supra mk4 | Noble | Teknik Mkiv | 6 | 2003-08-20 15:06 |