![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Ja, jag ska kolla upp vad företaget heter. Kommer inte ihåg i huvudet. Men jag återkommer.
|
|||
|
|||
![]() Vill bara passa på att meddela att man kan äta goda mackor i årsta i någon butik. :) Så ta 2flugor i en smäll andre! :D
|
|
|||
|
|||
![]() tror inte den finns längre,inte hemsidan iallflal
|
|||
|
|||
![]() Företaget fanns för några veckor sedan iaf, då min polare köpt några TV-apparater.
|
||||
|
||||
![]() Kan låsa denna tråden, gjorde en bra deal...köpte
Samsung 32" LCD - 4444 kr Philips Surroundljud/Dvd Spelare/Baslåda - 1999 kr Från MediaMarkts öppningserbjudande i Lund.... Snacka om man är nöjd :) // André |
|
|||
|
|||
![]() Hittade företaget iaf, finns kvar, fast dom får inte annonsera på nätet därför dom inte har någon hemsida. Det är samsung som äger företaget själva.
|
|||
|
|||
![]() Billigt pris på ljud, kan dock inte vara allt för mycket flås i det där? ;-) bara min baslåda kostade 10.000 haha ;)
|
|||
|
|||
![]() Köpte en Sharp 42" LCD och jag är kanon nöjd, full hd. Fast jag är inte lika nöjd att jag fick betala allt och tjejen bara flinar när jag frågar om jämlikheten som de så gärna eftertraktar.. nåja.
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
tändspols kontakter | Predator | Allmänt | 2 | 2007-07-23 09:26 |
Någon "kunnig" inom Supra? | fredde_cooling | Skitsnack | 1 | 2005-11-28 20:40 |