![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() hehe, sorry folkens for quote'ingen men e ganska ny på detta forums grejer.. :)
okey, vel vi slutar denna diskutionen om alt annat enn vad det handlar om. Jag personligen tycker iaf at med tanke på at priserna på euros och us e som dom e, så tycker jag at japsen inte e for dyr.. alle vet ju at man kan inte få en slik prishopp mellan dom två.. Det styrs av markedskreftorna och inget vi kan gjöra åt det! Jag håppas bara jag får igjen LITE av det man har lagt ner på sin h-styrda da man måtte ut med en hemskt mycket for at få tak på en euro.. |
|
|||
|
|||
![]() bara en sista ting? finns det så många eurospecs i sverige?? 100 stykken??
|
|
|||
|
|||
![]() Minst 81 iaf med tanke på min ;)
|
|||
|
|||
![]() Ofan så många eurospecs? Trodde det handla om typ 20-40st, hehe :)
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
kammarna i en j-spec klarar 600 hk, turbos ca 430 hk,samma bromsar från sent -95 som eu-spec, så i orginal utförande samt upp till bpu så spelar kammarna ingen roll, sedan att ni kan plocka ca 35-40 hk mer pga spridarna kan kvitta då jspec ligger ca 100 kilo lägre i vikt, min vägdes in på 1470 inkl reservhjul soppa osv. att j-spec är sämre bil är ju ren bs dock finns det mer av dom och en del som fått mer skador än andra och därför lägre i priser, min fd j-spec skulle nog ta dom flesta eu specarna här inne i skick både in och utvändigt. sedan är ju urtypen av supra garanterat h stryd pga att den garanterat släpptes först i japan för den delen :) så dessa v-styrda är ju bara en kass kompromiss mot prototypen :) hehe sedan detta med om körningar är inga probbs,kan man köra bil så e det inga probs, kan du sedan backa bra med så fixar du drive in på mc donalds med.
vitt e fett!!! Senast redigerad av mojje den 2007-11-02 klockan 17:04. |
|
||||
|
||||
![]() Har du blandat ihop begreppen nu?
|
|
||||
|
||||
![]() FAKTA
Finns ingen J spec som är snabbare BPU än en Euro/uk/usa BPU, om det finns så upp med ett tid kort please
Porsche Gt2 "RS" Mvh Rickard Senast redigerad av Supramannen den 2007-11-02 klockan 17:06. |
|
|||
|
|||
![]() :) jo jag gjorde visst det, men har gjort en edit i texten så nu är det rätt igen.
vitt e fett!!! Senast redigerad av mojje den 2007-11-02 klockan 18:06. |
|
||||
|
||||
![]() Vet flera personer som har fått hem UK/Jap spec bilar med frakt för 120-130k som är BPU och fina fälgar....flera stycken.
Och dom var riktigt fina i skicket... Dom tog själv hem dom iofs, men allt går, så det är nog bara priserna i sverige som har gått upp såfall ? Men visst där är alltid risker med att handla bil ifrån UK, man måste ju kunna sin sak.. // André |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Titta hit! om du är intresserad av båge/bur /Nu med priser | Phantom | Allmänt | 101 | 2006-12-29 14:26 |
Vilka Priser??? | gkraft | Allmänt | 40 | 2005-10-06 08:52 |
Priser hos SMR? | fern | Teknik Mkiv | 1 | 2005-06-02 20:14 |
framtida priser? | johan | Allmänt | 5 | 2004-06-21 12:36 |