![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Jag har fått förtroendet av SMR att hålla koll på säljes/köpes delen på forumet... en del som varit efterfrågad och saknad av många.
Detta är ett test som varar en vecka, funkar det så kör vi på! Vi kommer ha koll på delar/bilar som inte hör hemma här. Tänker då på delar som köpts svart, eller köpts i syfte att tjäna pengar på. Dessa annonser hör inte hemma här och kommer tas bort. Den som blir påkommen riskerar även att bli bannad. Tror det kommer fungera bra, är det några frågor eller idéer så skicka iväg ett pm till mig eller nån annan moderator. mvh Mattias :) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
||||
|
||||
![]() Bra! :D Jag hjälper till med det jag kan. :D
Jag PM:ar min msn till dej APU. |
|
||||
|
||||
![]() Påpekar det igen, ni som använder sälj delen, fråga er själva innan ni postar.....Känns det rätt är jag en SMR kund, köper jag delar av dom, känns det rätt att köpa delar själv svart i USA sen sälja dom på ett företags sida som säljer samma saker
När ni ställt er den frågan då kan ni lägga ut annonsen om ni tycker det känns rätt....Annars finns Blocket eller liknade för er... Funkar det inte stängs det igen, och det lutar åt stängning redan
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Öppen Wastgate?? | slöfis | Teknik Mkiv | 3 | 2007-02-09 19:02 |
Säljes/Köpes delen bilar är öppen! | APU | Bilar | 0 | 2006-10-31 15:53 |
Säljes/Köpes delen öppen! | APU | Delar | 0 | 2006-10-31 15:02 |
Öppen huv | T-rex | Teknik Mkiv | 6 | 2006-08-02 22:17 |
Hur justera öppen dump? | oxbow_mkiv | Teknik Mkiv | 1 | 2005-08-09 20:08 |