![]() |
|
|||
|
|||
![]() Har monterat in en scc i supran, men jag kan inte japanska flytande så inställnings knapparna blir ett problem att ställa in för att få bort fartspärren, hur jag än gör får jag inte bort spärren, kom upp en gång till 200 men inte mer,
Har någon annan montreat på en nyare greddy scc och har fått bort spärren, kan ni berätta inställningarna på knapp 1-8. MVH Insane Kenta |
|
||||
|
||||
![]() Pma Xantim han har inställningarna
|
|||
|
|||
![]() Pm ade han tidigare för att få tag i koppling chemat + inställningarna, men inställningarna stämmde inte på min bil, går fortfarande bara till 180, därav frågan om nån annan hadde samma problem eller tipps.
|
|
|||
|
|||
![]() hade ett schema hoppas det kan hjälpa //M
ps skriv gärna svar här sedan exakt hur det skall vara så hjälper det andra med om den löser problemet. ![]() Senast redigerad av mojje den 2007-08-11 klockan 10:27. |
|
|||
|
|||
![]() fick du ordning på det med shemat jag la in här.
|
|
|||
|
|||
![]() Får se hur det går, efter jag har fått nya tändspolar, får pröva olika inställningar, men jag medelar senare hur det går, tack så mycket för hjälpen MVH Insane Kenta
|
|
|||
|
|||
![]() Har nu provat med alla olika inställningar på scc, fåår inte bort spärren, har kopplat in den som den ska, + att lampan för antis spinn blinkar med jämna mellamrum, så då e frågan, hur har alla andra med samma scc, kommit fram till rätt inställningar???? e det fel på den jag har eller vad e det,
MVH Insane kenta |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
EL Problem | coke | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 3 | 2006-07-24 17:48 |
Problem | kroktorparen | Teknik Mkiv | 3 | 2006-05-17 12:11 |
Problem! | Defqon | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 1 | 2005-11-05 02:00 |