![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Hej, jag har kikat lite på några supror och det skiljer en del i pris, nu undrar jag vad ni skulle tycka var ett vettigt pris för respektive modell:
Euro Manuell/auto/targa US Manuell/auto/targa Jap Manuell/auto/targa Det är väl lättast att jämföra omodifierade bilar? Runt 10000mil eller nått iden stilen, så att alla tänker i samma spår. :) (alla modeller kanske inte finns som sag nämnt?) Och det är givetvis mkiv vi pratar om ;) |
|
||||
|
||||
![]() 1. 250/225
2 250/225 3 175/150
|
|||
|
|||
![]() Dock så är targa modellerna i england dyrare då dom är svårare att hitta, spelar ingen roll då om det är auto eller manuell.
|
|
|||
|
|||
![]() när det gäller uk modell så:
det finns väl bara manuell utan targa? targan sattes väl bara på automatarna?
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tror att UK spec är exakt som EU fast högerstyrd, inte säker dock. |
|
|||
|
|||
![]() USA-spec borde väl ligga nån/några tusen under euro-spec?
Tänkte mer på fula positionsljus, ingen oljekylare till diffen, inget huvscoop, miles mätare, hålla ner kopplingen när man startar m.m säkert något jag glömt.
|
|||
|
|||
![]() Jag har Jspec å coupe´...inge sladder targa..
|
|||
|
|||
![]() Citat:
m.m. M.v.h. /Magnus
|
|||
|
|||
![]() Konstigt att bilarna aldrik sjunker i pris, har ju kostat samma i 5år säkert. :( Högerstyrt går ju fetbort, så är det bara...
|
|
|||
|
|||
![]() Tillgång och efterfrågan..de var billigare när en gång i tiden började sukta efter en, men då hade man ju inte råd!
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Snabblärning i hur olika forum fungerar! | GLR | Skitsnack | 29 | 2005-01-10 19:30 |
Olika märken samma produkt? | oxbow_mkiv | Allmänt | 4 | 2004-09-14 17:42 |
Skillnad på olika MKIV? | Klas_E | Allmänt | 2 | 2004-05-29 21:09 |
Olika frågor ang MKIII | almspang | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 8 | 2003-04-07 20:29 |
Olika färger, vad tycker ni ? | Rainman | Allmänt | 21 | 2003-03-19 09:05 |