![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() hej. är på jakt efter en vänster styrd supra (manuell) nån som vet vart jag kan få tag på de?
|
|
||||
|
||||
![]() Du är på rätt ställe. SMR kan ta hem en åt dej.
|
|
||||
|
||||
![]() Vi har en Vit låg med låga mil på gggggggg
Obs Hardtop 1 ägare priset kommer landa över 300 000kr för denna
|
|||
|
|||
![]() Vilken spec. EU ,US ?
|
|||
|
|||
![]() US om jag inte hörde fel
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
va juh en vit på g,men org vad jag förstod.. vill ha nån me lite mer mos i från början.. måste fråga en annan sak me,hur kommer det sig att den vänsterstyrd e 100-150 tusen kr dyrare än en högerstyrd? |
|
|||
|
|||
![]() Köp Silversupran då så är det klart SMR fixar in den i sverige för ca 50k. Problemet löst.
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
K: Supra MKIV, man, Euro spec... Vänsterstyrd | A.Rydberg | Bilar | 5 | 2007-01-25 12:45 |
Nån som vill åka fort i sommar med manuell ?? | Menghini | Allmänt | 22 | 2006-03-03 22:52 |
Manuell vänsterstyrd original Supra | Kampis | Allmänt | 7 | 2005-09-18 18:05 |
konvertera högerstyrd supra till vänsterstyrd? | speddynille | Teknik Mkiv | 3 | 2005-09-12 10:42 |
Japan-Spec Supra blir "Vänsterstyrd" | Tigerstorm | Allmänt | 24 | 2004-12-21 21:13 |