![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Tjena.. Tänkte att vi kanske kunder lägga upp en tråd där man frivilligt kan skriva upp sitt riktiga namn..
Kanske känns lite meningslöst men samtidigt känns de som att de e trevligare och lite mer personligt om man vet vad människan heter som man för en eller flera disskutioner med... Sen om man bara vill skriva sitt förnamn eller fullständiga namn har ju inte så stor betydelse.. Tänkte sammanställa listan med namn sen så man kan gå in o kolla va människan/människorna heter som man just har pratat med... Om detta e lugnt för er Rickard o Jocke så kanske ni skulle kunna klistra tråden sen.. Tog mig friheten att lägga upp era namn ![]() Mvh A Hultbom = Anders Hultbom APU = Mattias R Atenza = Martin Eriksson Benny68 = Benny Frödin Berka = Daniel Bergquist Blitzsupra = Hans Eriksson Bobban = Robert Karlsson BPUad = Per Morris Östling brax85 = Kim Axenborg C.A.T = Torbjörn Paulsson DanneH = Daniel Hjelm Defqon = Andreas Pettersson djsomeone = Martin Björkdahl Foppa = Anton Forsberg fredde_cooling = Fredrik Karlsson Frublitz = Mina Andersson -FW- = Fredrik Wolf Honken_gbg = Niklas Holmquist In_Memory = Tobias Stenberg Insuget = Erik Sandberg Jalderup = Henrik Jalderup Jaffa = Markus Andersson JaPe = Johan Persson JonasL = jonas lundström kabel = Richard Cardell krazydanny = Danny Skogberg kroktorparen = Fredrik Hagström Mad-Man = Jimmy Svensson Manston = Alexander Gustafsson Mattsson = Martin Meatos = Björn Idermark Menghini = Joakim Menghini Merl = Björn Larsson Mo_ = Simon Nilsson mrnenad = Nenad Damevski Napalm = Erik Enqvist NightMaaN = Björn Johansson nightsupra = Tobias Hansson nikeless = Niklas Brunner Nikorasu = Nicholas Nilsson Nusse = Martin Andersson Phantom = Robin Antonsson Polyphoni = Christoffer Jansson Predator = Bojjan (Alexander) Domazet prosty = Markus Larsson rabbe = Henrik Nilsson Rainwoman = Sara Road-Runner = Andreas Granberg Roxe = Robin Nitz Rudolf = Dennis Rudolfsson Saleen = Oskar Nordin Shifty85 = Tommi sirpata = Patrik Andersson Skyracer = Håkan Eriksson Snowman = Johan Linder studio82.se = Håkan Ohlin suprabäst = Erik Sandberg SupraAnders = Anders Thunell supra gabbe = Gabriel hoffmann Supragrappen = Marcus Sjögren Supramannen = Rickard Cornacchini Svampbob = Emil Andersson swedemix = Mattias Thomas T66 = Thomas Andersson Timmy = Tim Kullman ToriBass = Viktor Forsell T-rex = Thomas Petersson turbo_joel = Joel sandell Turbo_NOS = Robin Salomon Turbo skegget = Mats Redestad vanillago-rilla = Jimmy Johansson Veilside! = Matti Koskiniemi viggasnutt = Viktor Larsson Wingswest = David Nydahl Xantim = Daniel Rivera Zammpa = Martin Sandberg Zazzin = André Lindberg Z_Lopez = Zeb Lopez ÖstraGummi = Johan Eriksson Senast redigerad av Jaffa den 2010-09-01 klockan 21:19. |
|
|||
|
|||
![]() Johan Persson
|
|||
|
|||
![]() Nikorasu - Nicholas Nilsson, Nikorasu eller Niku heter jag när jag besöker Japan av förklarliga själ...
|
|||
|
|||
![]() Thomas Andersson :D
|
|||
|
|||
![]() Defqon = Andreas Pettersson ;)
Kan tillägga att min nick på supras.nu är Skruf.. |
|
|||
|
|||
![]() Rudolf = Dennis Rudolfsson
Står även på alla bilder jag tar :)
Bilen fotad i stockholms området? Pm:a [23:52:14] <Zeb_Lopez> finns ingen sprit i världen som kan ge samma kick som en fullgasrepa |
|
|||
|
|||
![]() Roligt att se era riktigta namn ju :D
Kom igen nu allihopa... bara att fylla på ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hehe, skulle ha lagt upp en bild på oss själv så man kan få ett ansikte med namnet ;) Vem vet, man kanske har gått förbi flera utav er utan att man har en aning :D
|
|
||||
|
||||
![]() Björn Larsson var namnet.
|
|||
|
|||
![]() ![]() Jag till vänster
Bilen fotad i stockholms området? Pm:a [23:52:14] <Zeb_Lopez> finns ingen sprit i världen som kan ge samma kick som en fullgasrepa |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Våra svenska politiker mm | Predator | Skitsnack | 3 | 2006-10-28 19:05 |
VAd står V-SPEC för i skylinens namn...? | FastSkyline | Allmänt | 5 | 2005-10-16 19:25 |
Idag sker riktiga provturen | Supramannen | Allmänt | 4 | 2004-05-21 20:30 |
Riktiga HK | Xantim | Teknik Mkiv | 8 | 2004-02-09 20:07 |