![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Hvis det er en 97 Hardtop så må den være ombygd.
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Okej, skulle det finnas/funnits något särskilt skäl till att den varit svårsåld mer än att den finns och verkar ha funnits på Gotland väldigt länge? Känner du till något om det varit tekniska problem med den som varit anledningen till att den varit svårsåld eller har det varit något annat, för högt pris tidigare? Att det inte hänt mer än fjäderben och fälgar (och service) på tre år behöver ju inte betyda så mkt mer än att ägarna varit nöjda med bilen och istället brukat den som man bör? Grejen är att det är delvis en bytesaffär med en annan av mina bilar vilket också gör just den röda bilen mer värd, går affären i hamn så slipper jag sälja den osv. Eftersom bilen är vänsterstyrd, ok mil (hade självklart kunnat vara mindre), targa, hyfsat nylackad i en rätt ball färg samt BPU-trimmad så har den redan rätt bra drag+look. Och 400-450hk känns rätt lagom ifall man som jag tänkt köra ganska mkt med den på sommarhalvåret. Självklart är den vita det talas om lockande med det är för mkt pengar i det här läget! Hoppas ni förstår och kan hjälpa mig med mer info om den röda. Mvh Olle
Supra MkIV vvt-i "RSP Blue" -99 Senast redigerad av infectious den 2009-10-28 klockan 13:01. |
|
|||
|
|||
![]() jag såg den på vallåkra i somras och pratade lite med killen och jag tyckte den verkade lite smårisig både invändigt samt utvändigt,Motor samt drivlina kan jag dock inte uttala mig om men den verkar inte direkt vara pedant skött iaf och han som äger/ägde den verkade inte vara direkt kunnig heller.
Mvh |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ok, menar du klarlacksläpp på backspeglarna samt att vissa lackerade delar av inredningen + säten borde ses över eller var det "allt" som var i dåligt skick?
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Varför den har varit svår såld vet jag inte heller har bara sett den på blocket många gånger och har för mig att det var samma kille som försökte sälja den. Sen så tror jag inte att det är 400-450hk i den, mer 350-400hk =) |
|
|||
|
|||
![]() Okej, jo det med effekten stämmer nog men snarare 400 ifall man höjt laddtrycket något?
Vi får se hur det går, måste ju självklart kolla på den först. Något speciellt man ska lyssna efter eller kolla noga?
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det var helheten av bilen.Jag tyckte inte att oohh whooaw vilken fet fräsch supra utan det var mer såhär att oj va risig den var.Det var mest inredningen som såg dassig ut men även utsidan och lacken,den kan ju ha varit smutsig men jag kommer inte riktigt ihåg men som sagt det jag kommer ihåg är att jag tyckte inte att den var särskilt fin.Men jag tycker självklart att du ska åka och titta på den om du är intresserad så får du bilda din egen uppfattning om du tycker den är värd de pengarna eller inte. Mvh |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|