![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
![]() Jag tänkte att vi tar & följer Xantim när han ska bygga om sin Supra till en lite mera snabbgående sak!
Eller hur? Det tog ju ett tag innan han fick sin bil reggad, det beror på en del olika saker...bla papper, intyg å sånt. ![]() Lådan där ska inte vara med.... ![]() Tomt ![]() Tomt ![]() Motor påbörjad ![]() ![]() Dubbla pumpar där nere ![]() Han ville rensa bort lite onödigt skit ![]() Lådan står & väntar. Lite div onödiga bilder! :D ![]() ![]() ![]() ![]() Det kommer mera lite då & då! |
|
|||
|
|||
![]() Kärlek :D Ser ut att bli trevligt det här, men berätta lite mer. Vad är målet :) Vad är det för delar han kommer åka med?
|
|
|||
|
|||
![]() Vilken låda kommer det att sitta i ?
|
|||
|
|||
![]() vackert vackert....ser ut till o bli en snabb rackare!! :)
|
|
|||
|
|||
![]() Roligt med en ny projekttråd!
Kan lådan vara en TH400? Vilken låda den än blir lär det vara en SMR preppad.. Hoppas på mer bilder senare i under arbetet! |
|
|||
|
|||
![]() Ja som sagt,va för lat för att lägga upp en tråd själv så då tog rainman han om det istället :)
Målet med bilen är att åka en mitten 10:a annars så säljer jag bilen;) Lådan är en preppad orginal av Boostlogic,ska klara den effekten jag kommer ha,ville ha en låda som är skön att åka med till vardags. Det som visats på bilderna är bara en bråkdel av allt som ska på/i bilen. Mera bilder kommer allt efter som :) |
|
||||
|
||||
![]() Ser mycket bra ut! Varenda gång jag ser en annan bil bli byggd på SMR så önskar jag att min bil var i Sverige så att jag också kunde få lite hjälp utav riktiga proffs.
(Jag bor nära MSP alltså Paul Efantis shop, men jag har kompisar som har haft sina bilar förstörda där tyvärr. Så dit går jag inte, det blir bara att fortsätta meka själv.)
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Ah, det är bara en utav några suddiga stillbilder jag tog från
ett video klipp. Hittade denna bild från samma klipp i 400x300. http://www.swedemix.com/stuff/rollin...00_VidClip.jpg Sorry Xantim, back on topic! ;)
|
|||
|
|||
![]() det där blir ju grymt!!!
vad ska du köra för ecu/piggy back till motorn map-ecu, aem ems? mvh matti
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bygger lite. | Plåthund | Allmänt | 42 | 2005-09-13 16:04 |
SupraMagnus & Xantim på Tullinge! *Bilder* | fredde_cooling | Allmänt | 16 | 2005-05-31 23:54 |
Ja ha då har vi en till som bygger en ultima GTR | SupraMicke | Skitsnack | 2 | 2004-07-05 19:08 |
Xantim byter mätare | Rainman | Allmänt | 9 | 2004-05-09 00:24 |
Xantim, när kommer din bil? | Rainman | Allmänt | 91 | 2004-03-10 18:05 |