![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Någon här på forumet som har en fräsch svart eller silver färgad supra till salu? Bpu eller orginal spelar ingen roll, helst skinklädesel, schysta fälgar, stereo m,m Max pris 190-200k , ska dra och kolla på en supra imorrn, tänkte bara kolla lite med er på forumet om någon ska ska, vill eller har i tankarna att sälja en schyst supra snart.
//sami |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|||
|
|||
![]() jo det var det jag hade tänkt mig^^
|
|
|||
|
|||
![]() Jag har en fräsch svart tillsalu. Ring 0707-38 88 87
|
|||
|
|||
![]() du har fått priv mess
|
|
|||
|
|||
![]() jag har en till salu.. fast den är blå/grön/svart.. beror lite på hur ljuset står på den.. hör av dig om du undrar nått
|
|||
|
|||
![]() Har hittat en, får den nästa vecka =)
|
|
|||
|
|||
![]() Trevligt :) Bilder, info etc? :D
|
|
|||
|
|||
![]() Lägger ut en bild sen när jag kommer hem ifrån jobbet, Svart TT manuell j-spec , allt är typ orginal på bilen, skinklädsel m,m fula fälgar dock... Så ett par 18 fälgar måste jag skaffa snart.
//sami en liten bild: Senast redigerad av zamus den 2007-05-18 klockan 23:37. |
|
|||
|
|||
![]() Min bil är även till salu.Japan spec med Bpu,silver metalic.Orginalt utseende.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
S: Toyota Supra MKIV Manuell TT -95 (säljes eller bytes) | venis | Bilar | 27 | 2006-12-03 07:59 |
Svart och röd Supra mkiv | Defqon | Skitsnack | 2 | 2005-09-11 11:28 |
Automat eller manuell på en supra MKII | zamme | Allmänt | 1 | 2005-07-19 16:15 |
En svart manuell MKIV är på väg till mej! | Rainman | Allmänt | 179 | 2004-06-19 20:27 |
Köpes: Supra MKIV, Manuell, helst svart eller blå. | Mr.Alex | Bilar | 0 | 2003-08-15 12:00 |