![]() |
|
|||
|
|||
![]() Remhjul till min supra mkiv -96
Någon som har ett liggandes eller vet vart jag kan köpa förutom på toyota:P ? Senast redigerad av hartin den 2011-02-16 klockan 08:47. |
|
|||
|
|||
![]() Vilket remhjul är du ute efter??
|
|||
|
|||
![]() Vet inte va fasen ja skrev nu, remskivan
Menar ja såklart! |
|
|||
|
|||
![]() Vid svänghjUlet..Kostar 2900 på Toyota tnkte om de fanns billigare .Med dämpning
|
|
|||
|
|||
![]() Jag har ett beggad orginal liggandes som du kan få för 500:- Men jag rekommenderar dig att hellre köpa ett ATI. Beggade har ju en tendens att pga ålder dela på sig.
|
||||
|
||||
![]() Har också ett fräscht original liggande.
|
|||
|
|||
![]() köp bara ett nytt... kostar ca 2500 hos toyota fick mitt 2 dagar efter jag beställde gummit spricker med tiden inte lönt att köpa ett beg alla supror är gamla och gummit spricker med tiden
|
|
||||
|
||||
![]() Alternativt köp ett eftermarknads.
Typ ATI, fluiddampr etc
|
|||
|
|||
![]() tror ni det kan va därför bilen gått varm vid gaspådrag kanske??
Hjulet va grymt dåligt så tänkte om vatten pumpen kanske inte orka dra med runt... okej köper väll ett nytt då:) |
|
|||
|
|||
![]() Nej,har nog inget med det att göra....
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
K: vattenpumps remhjul 2jzge | smacker | Allmänt | 0 | 2010-08-28 01:50 |
K:Vevaxel remhjul + Orginal Jspec turbos | AnesNsupra | Teknik Mkiv | 8 | 2010-04-27 23:47 |
remhjul på vev samt fläktkåpa MK4 köpes | Supra_sz | Allmänt | 2 | 2007-03-20 21:13 |