![]() |
|
Registrera | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
![]() Ett tips till ALLA som ska lämna in sin MK3 till en verkstad för ett packningsbyte!
Ta ut verkstadschefen till bilen INNAN dom ska börja och visa att allt funkar som det ska, AC:n, värmen, all el....osv... Ta kort på hela bilen runt om & i motorrummet med honom med...det kan komma till användning sen.... :x Försök att få dom att skriva under på att dom ska återställa bilen i dess befintliga skick. |
|
|||
|
|||
![]() Good point...
|
|||
|
|||
![]() Erfarenheten talar... bara att lyssna o ta åt sig!!
Mvh Nikki |
|
|||
|
|||
![]() Detta gäller givetvis andra bilar också :D
Själv fick man några bucklor, klarlack över ena sidan utav bilen samt trasig stereo-display samt en ej färdigmonterad inredning som tack efter ett besök på verkstaden. Höll även på att glömma att de delar dom hade lackat började lossna i stora bitar ca 2 veckor efteråt. Och givetvis att de ej dragit åt bultar/skruvar i framvagnen så att det mesta satt helt löst = livsfarligt :D Mvh Andreas |
|
|||
|
|||
![]() hjälp vågar man inte lita på folk som anses kunna sin sak längre så är det ju ingen ide att ens hålla på med serviceböcker...är lika bra att anlit någon man känner då...skulle skämmas öronen av mig om jag jobbade i verkstaden och kunder klagade på uselt utfört arbete...
Peter |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Dessutom har märkesverkstäder mage att ta 1000 kr i timmen. YES! Du läste rätt. Ett tusen riksdaler.
Jag skulle ha nya lager till motorn och tog med mig hela bottendelen till toyota för att få rätt grejor. Jag fick sju främre ramlager. Måttligt glad. Jag fick halva priset på stötdämpare som plåster på såren dock. |
|
|||
|
|||
![]() 7 främmre...vad fan ska man med det till? hoppas du uttryckte dina känslor om kompetensen..
Mvh Peter |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Till alla er som fått snö.... | Nalle-74 | Skitsnack | 10 | 2006-12-10 23:12 |
Tips till er med singelsupror! | SupraFreDDe90 | Skitsnack | 5 | 2006-11-17 20:21 |
Till er alla som tänker på vänster styrnings konvertering | Supramannen | Teknik Mkiv | 8 | 2006-08-08 09:22 |
Till alla som kör Supra automat!!!! | Padre | Teknik MkIII/MR2/Celica GT4 | 1 | 2005-02-04 12:15 |
Jul hälsning till alla Supra lovers | Suprasweden | Skitsnack | 5 | 2003-12-18 17:50 |